  • 1. Data: 2011-07-18 09:47:12
    Temat: co zamiast Zafiry
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Poszukuje kolejnego samochodu. Teraz jeżdze Zafira 2,0 diesel z 2003 r.
    Poszukuje czegoś podobnego ( 7 miejsc z czego dwa ostatnie chowane a nie
    wyciągane).
    Co szanowna grupa mogła by polecić ? Samochód musi być dostosowany do osoby
    bardzo wysokiej. Picasso jest za małe.

  • 2. Data: 2011-07-18 10:01:21
    Temat: Re: co zamiast Zafiry
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-07-18 09:47, mz pisze:
> [...]
    > Co szanowna grupa mogła by polecić ? Samochód musi być dostosowany do
    > osoby bardzo wysokiej. Picasso jest za małe.

    Zafira II??
    Pewnie jedyne sensowne rozwiązanie

  • 3. Data: 2011-07-18 10:49:08
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil 'Model'" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:j00p8h$m8v$1@inews.gazeta.pl...

    > Zafira II??
    > Pewnie jedyne sensowne rozwiązanie

    Naczytałem się, że bardzo awaryjne te Zafiry II są. Więc szukam czegoś innego.

  • 4. Data: 2011-07-18 11:04:43
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    a ja wlasnie chcialbym kupic zafire I z tego rocznika lub mlodsza z
    takim silnikiem.
    Jak sie auto spisuje? Czy warto zakupić? Myslałem też o scenicu albo
    touranie ale ten ostatni dosc drogi.

  • 5. Data: 2011-07-18 11:14:06
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisał w wiadomości
    >a ja wlasnie chcialbym kupic zafire I z tego rocznika lub mlodsza z
    > takim silnikiem.
    > Jak sie auto spisuje? Czy warto zakupić? Myslałem też o scenicu albo
    > touranie ale ten ostatni dosc drogi.

    Auto spisuje sie bardzo dobrze ale jak juz kupisz to proponuje zainteresowac sie
    pompą paliwa (u mnie 5 tys w pierwszym miesiącu poszło) Klimatyzacja, a
    konkretnie chłodnica też pójdzie za jakis czas do wymiany (w oplach "gniją").
    Reszta narazie od 2 lat jest ok.
    A tak z ciekawości po ile teraz możńa realnie kupić (sprzedać) taką Zafirę ?

  • 6. Data: 2011-07-18 12:54:41
    Temat: Re: Re: co zamiast Zafiry
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >A tak z ciekawości po ile teraz możńa realnie kupić (sprzedać) taką Zafirę ?
    a to różnie, zależy od wyposażenia, ale pewnie w okolicach 20 tysia.

  • 7. Data: 2011-07-18 13:13:50
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    > a to różnie, zależy od wyposażenia, ale pewnie w okolicach 20 tysia.

    Wersja elegance

  • 8. Data: 2011-07-18 14:23:34
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 18-07-2011 o 09:47:12 mz <2...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Co szanowna grupa mogła by polecić ? Samochód musi być dostosowany do
    > osoby bardzo wysokiej. Picasso jest za małe.

    A C4 Grand Picasso ? - wymiary ma chyba trochę większe o Zafiry, w środku
    dla kierowcy jest sporo miejsca - mam 185cm/110kg i mam jeszcze spory
    zapas na wypadek jakbym urósł :-)

    Pzdr
    TG

  • 9. Data: 2011-07-18 14:25:54
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-07-18 13:13, mz pisze:

    > Użytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisał w wiadomości

    > Wersja elegance
    Mój znajomy jakieś 3 miesiące temu sprzedał zafirę 1,8 16V, rocznik '99,
    wersja elegance (klima, pełna elektryka, szyber, niebiesko-czarne
    fotele, ciemne szyby, stan idealny, naprawdę bezwypadkowa, aluski, drugi
    komplet kół na zimę, ok. 125kkm) za 12k PLN. Klient nawet się nie
    targował, pooglądał i wypłacił kasiorę. Sprzedawał na giełdzie, byłem z
    nim, więc kopara mi opadła, że tak ładnie poszło. Generalnie może z 30
    minut staliśmy na tej giełdzie. Do auta była pełna dokumentacja, auto
    sprowadzone (sprowadzaliśmy osobiście z Reichu, auto stało w salonie
    OPLA). Wymieniona była tylko chłodnica klimy (była zgniła, ale to
    większość Zafir tak ma). W aucie nie było gazu, wnętrze było w stanie
    idealnym.