  • Data: 2024-08-16 20:48:04
    Temat: Re: awaryjne zasilenie samochodu
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Też tak myślę. Miałem w poprzednim samochodzie, bo używałem go bardzo
    > rzadko i ciągle się rozładowywał (pobór na postoju ok. 20 mA, podobno to
    > normalne, nawet zrobiłem "profilowanie" odpinając bezpieczniki, ale nic
    > podejrzanego nie było -- ten typ tak ma).

    Moja KIA, jak jej nie przepalę w ciągu 3 tygodni, to muszę ładować aku.
    Tam dach jest spory i generalnie go nie używam z zewnątrz. Drabina 2m/5m
    wchodzi do środka bez problemu. Sądzę ze panel się tam pojawi.

    > Mam wentylator, ale nic nie daje. Nawet klima ledwo daje radę. To jest
    > szklarnia.
    Tonietak. Masz wentylator/dziura w dachu i wysysa z auta, widziałem ale
    to do chłodzenia zasilacza w kompie a nie do auta. Ja myślę o 4
    wiatrakach po 20W i jakiś system cyrkulacji. Nie ma bata, tam musi być
    huragan, który ciągnie zimne powietrze, najlepiej spod auta. Montowanie
    wiatraków w podsufitce to też niebardzo ale jak pisałem, mam
    uchylne/elektrycznie tylne okna więc wylot jest. Muszę pogłówkować u
    siebie...bo mam z tyłu nagrzewnicę ale ona i tak już sparszywiała więc
    mogę ją wywalić i zastąpić dmuchawą...z solara oczywiście.

    Klima działa w takich autach ale nie w mieście w sensie przebiegu 10km.
    Na trasie to już OK, jak jedziesz godzinę/10 godzin. Za duża buda.

    --
    Pixel(R)??