  • Data: 2024-08-16 19:14:59
    Temat: Re: awaryjne zasilenie samochodu
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Też lubię analogowe wskaźniki, bo nie źrą prądu ale są wielkie :) Masz
    > trochę literówek w tekstach, np "solar paner".

    A widzisz :) To stary projekt.

    > Jak dla mnie, to wszystkie samochody produkowane obecnie, powinny mieć
    > na dachu PV.

    Też tak myślę. Miałem w poprzednim samochodzie, bo używałem go bardzo
    rzadko i ciągle się rozładowywał (pobór na postoju ok. 20 mA, podobno to
    normalne, nawet zrobiłem "profilowanie" odpinając bezpieczniki, ale nic
    podejrzanego nie było -- ten typ tak ma).

    Panel za szybą pracował na 50% wydajności, którą miał obok samochodu (bez
    szyby), ale dawał radę. Panel 5 W, ale wiadomo -- słońce jest tylko przez
    jakiś czas (a czasem są chmury), kąt przypadkowy, więc realnie było dużo
    mniej. Ten panel w zasadzie zbilansował pobór na postoju.

    > Właśnie sobie szukam odpowiedniego/elastycznego + dodatkowy aku na
    > cokolwiek a dach mam spory akurat na 0,5KW. Idealna sprawa na upały,
    > gdzie można mieć wentylatory schładzające wnętrze bo ostatnio to jakaś
    > masakra jak drzwi otwieram a tam piekło na ziemi czy autoalarm z
    > powiadomieniem, lub dodatkowe opcje.

    Mam wentylator, ale nic nie daje. Nawet klima ledwo daje radę. To jest
    szklarnia.

    --
    Pacjent mówi do lekarza:
    - Ugryzł mnie pies.