eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaawaryjne zasilenie samochoduRe: awaryjne zasilenie samochodu
  • Data: 2024-08-14 15:06:13
    Temat: Re: awaryjne zasilenie samochodu
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2024-08-08 o 22:13, PiteR pisze:

    > Potem miałem wizję wtyczki kodowej z rezystorami i pomiar tychże
    > rezystancji. Jesli sie zgadzają to sygnał zapalamy.

    Na początku lat 90-tych we współpracy ze znajomym (Polak, elektronik,
    który wyjechał do Niemiec, pracował w Telefunkenie, ale starał się też
    coś prywatnie działać) robiliśmy system który zakupiły od niego koleje
    niemieckie do swoich central telefonicznych.

    Zorientował się, że potrafimy rozwiązywać problemy więc podesłał nam
    kilka kluczy elektronicznych z zapytaniem, czy potrafimy coś lepszego od
    tego zrobić.
    Wtedy 'wynalazłem' kartę RFID aby za rok na Cebicie zobaczyć, że nie
    byłem pierwszy :(.

    Jeden z tych kluczy wyglądał tak jak obecny pendrive. Tylko złącze było
    zwykłe 4 kołki rastru 2.54. Kształt klucza powodował, że dało się go
    włożyć tylko w jednej pozycji a styki były głęboko w zamku.

    Skojarzenie z tym co napisałeś wywołał drugi z tych kluczy. Miał on na
    boku pole kontaktowe 4x4. Zamek miał 4 sprężyste blaszki. W czasie
    wsuwania i wysuwania klucza kolejne rzędy kontaktów podłączały się na
    chwilę do zamka.

    Nie wiem czy tam były tylko zwarcia, czy rezystory do zmierzenia. Nawet
    mniej więcej wiem, gdzie zacząć grzebać w szafie aby te klucze znaleźć,
    ale po co.
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: