    From: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: autostradą pod prąd
    Date: Tue, 03 Nov 2015 14:33:39 +0100
    Sender: m...@n...agh.edu.pl

    W dniu 02.11.2015 20:21, j...@i...pl pisze:

    > W materiale jest mowa o tym, że są to mieszkańcy okolic Wielunia.
    > Czyli jechali z Lodzi (?) w kierunku Piotrkowa. Da się wjechać pod
    > prąd, bo na zjeździe z 91 na A1 są roboty drogowe (budowa węzła) i
    > ruch odbywa się tam po jednej jezdni w obu kierunkach.

    Wypadek był na nitce w kierunku Katowic, czyli jechali z Piotrkowa w
    kierunku Łodzi. Jeśli prawdą jest to, co mówią o '11 kilometrach pod
    prąd', to wjechali na autostradę na węźle Piotrków Trybunalski Południe,
    co wydaje się dość trudne, jeśli bez premedytacji.

    W jednym z portali policja stawia hipotezę, że byli w dyskotece w Woli
    Krzysztoporskiej. Wracając stamtąd można wjechać na jedynkę w miejscu,
    gzie nie ma autostrady, i można się pomylić, ale to jest aż 15
    kilometrów od miejsca wypadku, nie chce się wierzyć, że tyle
    przejechali. Poza tym jazda stamtąd przez A1 do S8 zamiast przez DK74
    wydaje się mało sensowna.

    Ja mam inną hipotezę - byli w dyskotece w Łodzi, Rzgowie czy tam gdzieś.
    Wracając przegapili węzeł Rzgów, a jak się połapali, że jadą na Piotrków
    zamiast na Sieradz, to zawrócili.

    MJ