  • Data: 2015-11-03 15:28:05
    Temat: Re: autostradą pod prąd
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:n1a3f0$5mp$1@dont-email.me...
> [...]
    %84/@52.426337,16.938674,3a,55.4y,93.39h,83.1t/data=
    !3m4!1e1!3m2!1sRmtMJYNgq2hNBiXW9MaS4A!2e0!4m2!3m1!1s
    0x47045ca83b5ceed1:0x74e876700b4deb7

    75y,280.02h,67.93t/data=!3m6!1e1!3m4!1sv918mLz9Mihhy
    GFFidKDkg!2e0!7i13312!8i6656

    > geometria to jest OK a podejrzewam, że wykonawca tego daszka miał w
    > dupie że zasłania znaki i pewnie nie ma to zadnego projektu tylko jest
    > zrobione na pałę. A to on powinien ten znak przełozyć.

    Rondo jest tam tak niewyraźne, że sam mam odruch pojechać tam prosto.
    Dostawienie znaku na środku wysepki nie zrujnowałoby budżetu Warszawy, a
    poprawiło bezpieczeństwo.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba