  • Data: 2011-07-04 16:17:37
    Temat: Re: auto zamiast ztm
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-04 14:43, LEPEK pisze:

    > Zsumuj to wszystko, załóż roczny przebieg (rozumiem, że 3000 km?), podziel przez
    niego tę kwotę, potem pomnóż przez 280 (tyle zamierzasz przejechać miesięcznie) dodaj
    roczne koszty stałe podzielone przez 12, dodaj miesięczny koszt wynikający z utraty
    wartości, dodaj miesięczny utracony procent i wyjdzie ci miesięczna kwota utrzymania
    twojego wymarzonego, taniego samochodu. Gwarantuję ci, że ta kwota jest bliższa
    raczej 1000 zł, niż 100 zł.

    Licząc uczciwie i dla siebie, z realnych kosztów jakie mam, zszedłem w okolice 700
    zł/mc
    przy przebiegu rzędu 15kkm, na LPG. Ale nawet przy 3kkm/rok nie chce jakoś wyjść
    mniej niż 400-500.