  • Data: 2011-07-05 11:38:22
    Temat: Re: auto zamiast ztm
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-05 08:20, Andrzej Ława pisze:

    > Hmm, policzmy jak to wyjdzie u mnie... 2 lata... 3500 zakup, 1200
    > zawieszenie i parę dupereli, 1200 hamulce i asekuracyjnie rozrząd, 320
    > alternator, 300 akumulator, 400 opony, 2x450 ubezpieczenie... Przy około
    > 160zł miesięcznie za paliwo wychodzi mi około 485zł miesięcznie przy
    > około 10'000km/rok. Aczkolwiek teraz większość kosztownych ale i
    > "długoterminowych" napraw/wymian mam za sobą (tylne hamulce, rozrząd,
    > alternator, zawieszenie też mam nadzieję mi przy mojej jeździe wytrzyma
    > conieco) więc mam nadzieję, że teraz to będzie spadać, ale nie
> [...]

    Założenie że samochód za 3500 wytrzyma bez większych napraw jeszcze 10 lat,
    nono, może, ale jednak powątpiewam :) Chłodnica skoroduje, klimy też (jesli masz),
    przewody paliwowe i hamulcowe do wymiany, przeguby, łożyska, amory, maglownica,
    pompa paliwa... w zasadzie można by tak wypisać wszystko po kolei :) Ale powodzenia.

    PS nie dopisałeś do kosztów przeglądów, płynów eksploatacyjnych, zmiany opon
    o ile stosujesz, wycieraczek, żarówek i jeszcze pewnie wielu dupereli, które
    się na bieżąco robi i zapomina...