eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyauto do 30 tys tanie w utrzymaniu na gazRe: auto do 30 tys tanie w utrzymaniu na gaz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: auto do 30 tys tanie w utrzymaniu na gaz
    Date: Wed, 07 Jul 2010 23:29:46 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 27
    Message-ID: <i12rkl$7td$1@news.dialog.net.pl>
    References: <i11eh3$h7l$1@inews.gazeta.pl> <4c3442e1$1@news.home.net.pl>
    <i11gbm$ogb$1@news.onet.pl> <4c3458cd$1@news.home.net.pl>
    <i11p3q$ema$2@news2.ipartners.pl> <4c347349$1@news.home.net.pl>
    <i1224f$fmu$1@news.onet.pl> <4c3499e9$0$2595$65785112@news.neostrada.pl>
    <i12873$2pu$1@news.onet.pl> <4c34a549$0$2587$65785112@news.neostrada.pl>
    <i1294a$5gv$1@news.onet.pl> <4c34ac3a$0$2595$65785112@news.neostrada.pl>
    <i12bd8$e6p$1@mx1.internetia.pl> <i12cqa$vek$2@news.dialog.net.pl>
    <4c34e258$0$2600$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-128-156.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1278538197 8109 78.8.128.156 (7 Jul 2010 21:29:57 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Jul 2010 21:29:57 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.10) Gecko/20100512
    Thunderbird/3.0.5
    In-Reply-To: <4c34e258$0$2600$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2295397
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-07-07 22:23, Grzegorz Prędki pisze:
    > W dniu 2010-07-07 19:16, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    >> W dniu 2010-07-07 18:50, DoQ pisze:
    >>> Grzegorz Prędki pisze:
    >>>
    >>>> 2,0HDI 110KM w P307 palilo w miescie 8l/100km. To nie jest oszczedne
    >>>> auto. Wiem, bo mialem.
    >>>
    >>> Ale 2.0HDI to co innego niz 1,6HDI 16V
    >>
    >> Dokładnie. Ten pierwszy to porządny silnik nie do zajechania. Ten drugi
    >> to.. też dobry silnik, ale z paroma upierdliwymi wadami od Forda.
    >> Upierdliwymi głównie dla mechanika go obsługującego.
    >>
    >
    > Od jakiego Forda?

    Ford Motor Company.
    Silnik znany jako PSA DV6, to ten sam, który u Forda ma oznaczenie
    DLD-416. Wspólna konstrukcja obu firm. Poza wspomnianymi firmami,
    używany również przez Volvo, BMW (tak tak!) i Mazdę.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: