  • Data: 2010-07-08 22:32:48
    Temat: Re: auto do 30 tys tanie w utrzymaniu na gaz
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz ci sie nie chce, a potem wychodzi brutalna prawda - ropy pali 7,
    > a moglby palic 10l gazu :-)

    Piękne słowa.
    Ostatnio się przesiadłem z VW Polo 1.0 na VV Golf 1,6 (oba benzyniaki).
    Ile się to nie nasłuchałem jakoby silnik 1.6 spalał tyle co 1.0, i że
    kolegom z większymi silnikami pali tyle samo co mi z 1.0.

    A prawda wyszła taka, że 1.0 palił 6/100 a silnik 1.6 pali 7,5 (na tych
    samych prawie miejskich trasach - jazda nieślamazarna raczej szybka) ....
    W pierwszym za 150 zł robiłem 450 km a w drugim już tylko 350 ...
    Niby różnica niewielka, ale jednak bije po kieszeni ....

    P.S. Ciekawostka - mój pierwszy samochód Cienias 700 palił tyle samo co
    teraz VV Golf 1,6 .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/