  • 31. Data: 2008-07-14 10:14:18
    Temat: Re: ataki > 20Gb/s
    Od: robert <r...@r...org.pl>

    On 5768-11-11 11:52:13 +0200, Łukasz Bromirski <w...@t...hell> said:

    > Ofkors :) Inne składanki też widziałem, żeby nie było. Ale skoro
    > już koledzy o dCEFie wspomnieli to wszystko jasne. Czy to był
    > "ten" 7500 czy "ten" 12k? ;P

    nie pamiętam, ale wydawało mi się, że "ten" 7500 to podstawką pod
    notebooka w "laboratorium" zawsze był... (bo z tymi kartami to do tego
    się nadawał). a z "tymi" 12k było czasem spooooro zabawy (bo wyłączenie
    samoczynnie przez router dCEFa na tej platformie....)

    ps. zapewne nowsze engine działają o wiele lepiej, więc nie należy
    demonizować i generalizować.
    ps2. aby nie było - podobną w skutkach składankę widziałem na routerach
    z drugiej strony ulicy...
    -j.

  • 32. Data: 2008-07-14 10:43:49
    Od: Andrzej Karpinski <k...@f...xdata.lublin.pl>

    > Ofkors :) Inne składanki też widziałem, żeby nie było. Ale skoro
    > już koledzy o dCEFie wspomnieli to wszystko jasne. Czy to był
    > "ten" 7500 czy "ten" 12k? ;P

    Ten za 400k USD ktory mial dzialac, a przez pare lat sie nie udalo,
    natomiast polocono dokupic ten drugi za 250k USD (bo musi byc brzeg),
    dzieki ktoremu bylo jeszcze gorzej. Szkoda ze nikt nie napisal "ten"
    (w cudzyslowiu) zanim wydalismy pieniadze. Ale widac taka polityka
    firmy.

    Jakos nabralem nieufnosci i uprzedzen, i postaram sie nie dac drugi
    raz naciagnac. Nic nie poradzisz, ze takie numery rynek pamieta latami.

    Nie oczekuje mrugania w odpowiedzi na sarkazm. To nic prywatnie
    do Ciebie :-)

    k.

  • 33. Data: 2008-07-14 11:48:06
    Od: Łukasz Bromirski <w...@t...hell>

    Andrzej Karpinski wrote:

> [...]
    >
    > Jakos nabralem nieufnosci i uprzedzen, i postaram sie nie dac drugi
    > raz naciagnac. Nic nie poradzisz, ze takie numery rynek pamieta latami.

    Wiem, niestety wiem.

    > Nie oczekuje mrugania w odpowiedzi na sarkazm. To nic prywatnie
    > do Ciebie :-)

    Zakładam że tak :)

    --
    "Don't expect me to cry for all the | Łukasz Bromirski
    reasons you had to die" -- Kurt Cobain | http://lukasz.bromirski.net

  • 34. Data: 2008-07-14 20:53:44
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Sied@r <s...@d...lub.pl> wrote:

    > fajnie - tylko żeby znów nie było takiej cienkiej imprezy jak ostatnia.
    >
    > Magia hotelu na literkę H + muza dla samobójców.
    >
    > 85 % tematów była odświerzona z poprzedniego Expo.

    I na dodatek firma organizująca imprezę nie potrafiła nawet poprawnie faktury
    wystawić. :(

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 35. Data: 2008-07-15 14:17:04
    Od: "Marek Janik" <z...@g...pl>

    > nie pamiętam, ale wydawało mi się, że "ten" 7500 to podstawką pod
    > notebooka w "laboratorium" zawsze był... (bo z tymi kartami to do tego
    > się nadawał).

    Alez Robercie... "ten" 7500 przeciez przez jedna noc dzialal w pelni
    produkcyjnie wiec nie krytykuj "go" za ostro :)

  • 36. Data: 2008-07-15 17:38:11
    Od: robert <r...@r...org.pl>

    On 5768-11-12 16:17:04 +0200, "Marek Janik" <z...@g...pl> said:

    > Alez Robercie... "ten" 7500 przeciez przez jedna noc dzialal w pelni
    > produkcyjnie wiec nie krytykuj "go" za ostro :)

    ba, wydaje mi się że nawet dłużej niż jedną noc... jak karty OC3 były w nim...
    co nie zmienia faktu, że więcej siedział w "laboratorium"

    -j.

  • 37. Data: 2008-07-15 17:45:30
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    In pl.internet.polip robert <r...@r...org.pl> wrote:

    > ba, wydaje mi się że nawet dłużej niż jedną noc... jak karty OC3 były w nim...
    > co nie zmienia faktu, że więcej siedział w "laboratorium"

    Na atak wody był odporny za to. :)

    --
    ŁT

  • 38. Data: 2008-07-15 17:54:40
    Od: Andrzej Karpinski <k...@f...xdata.lublin.pl>

    > Na atak wody był odporny za to. :)

    Czepiacie sie. Za to mielismy najmocniejszy ruter na swiecie do 6bone ;>

    k.

  • 39. Data: 2008-07-15 19:13:40
    Od: robert <r...@r...org.pl>

    On 5768-11-12 19:54:40 +0200, Andrzej Karpinski
    <k...@f...xdata.lublin.pl> said:

    > arty OC3 by=B3y w nim
    >
    > Czepiacie sie. Za to mielismy najmocniejszy ruter na swiecie do 6bone ;>

    rzep. ale mimo wszystko, ataki które szły (w 6bone/ipv6) wytrzymywał
    bez zająknięcia, a więc potrafił.

    quod erat demonstrandum.
    -j.

  • 40. Data: 2008-07-20 21:17:59
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net> wrote:
    > Co ma jedno do drugiego?

    To chyba taki rancik był. Że jak ktoś jest leniwy na tyle, żeby RIPE nie
    aktualizować, to gdzie mu tam do implementacji BGP blackhole. :)

    p.