  • Data: 2015-01-07 19:37:00
    Temat: Re: arduino sensor
    Od: Tornad <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, January 7, 2015 12:23:54 PM UTC-5, t-1 wrote:

    > O, to wyjaśniłeś sobie dlaczego zebry stawały zdezorientowane przed
    > płotkiem zrobionym prawdopodobnie ze szczebelków.
    > Wystarczy więc (być może) inaczej wykonać płotek.

    O tak. Plotki bywaja rowniez ksztalcace. Ja sam czegos sie na jednym nauczylem.
    Niewiary w tresc slowa pisanego.

    Ide sobie raz przez Greenpoint ("Polska" dielnica Nowego Yorku), patrze, stoi
    plot. Taki zwykly, polski, zbity z nieoheblowanych sztachet. A na nim stoi jak
    byk albo bykowi, slowo C.PA. Po polsku, cztery litery rodzaju zenskiego.

    No to uwierzylem i chcialem ja sobie chociaz poglaskac. I co? Wbilem sobie
    drzazge. Odtad juz tak bezgranicznie nie wierze w tresc slowa pisanego
    chociazby bylo wydrukowane duzymi literami nie tylko na plocie, ale w gazecie
    a nawet w opiniotworczym periodyku o duzym nakladzie.

    Pzdr
    Tornad