  • Data: 2015-01-08 11:49:23
    Temat: Re: arduino sensor
    Od: Tornad <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, January 8, 2015 3:49:23 AM UTC-5, Budyń wrote:

    > zestawiłem cos podobnego
    > https://www.modmypi.com/blog/hc-sr04-ultrasonic-rang
    e-sensor-on-the-raspberry-pi
    > razem z rassbery pi.
    > Dokładność i powtarzalnosc pomiaru jest absolutnie żadna, gdzie jest błąd w
    systemie to nie wiem. Czy winien jest pomiar czasu w rasspery pi, czy cokolwiek
    innego nie wiem, ale to nie zadziałało.

    Nie jest to dla mnie dobra wiadomosc. Moze nalezaloby napisac do firmy?
    Czytalem tez troche tych byc moze podstawionych wypowiedzi bo byly same peany
    na czesc tego czujnika. Byc moze w robotyce, gdzie o milimetry nie chodzi,
    to-to sie nadaje ale przy pomiarach nim wartosci bezwzglednych w sensie
    niezaleznych od czynnikow ubocznych, rzeczywiscie moga byc klopoty.
    Dzieki za uwage.

    Tornad