  • Data: 2009-08-17 10:22:44
    Temat: Re: aparaty z gps-em
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał:

    > Masz jakieś dziwne tendencję do wyszukiwania problemów gdzie nie
    > występują - każde elektryczne urządzenie emituje, jak masz amalgamatową
    > plombe w zębie i popijesz kolą, to tez emitujesz, jak masz oprawki
    > metalowe i się spocisz to równiez. Nie popadajmy w przesadę.

    A gdzie ja popadam w przesadę? Napisałem, że prawdopodobieństwo wpływu na
    elektronike samolotu jest znikome. Natomiast skutki ewentyualnego wpływu
    mogą być bardzo poważne - i dlatego bywa, ze wprowadzane są restrykcje.

    > Nie spotkałem sie jeszcze z linią, która zabraniałaby używania
    > nietransmitujących urządzeń elektrycznych w czasie pomiędzy startem i
    > lądowaniem. Latam sporo.

    Miałeś szczęście. Listę linii zezwalających i zabraniających używania gps
    masz chocby tu:
    http://gpsinformation.net/airgps/airgps.htm

    Warto też poczytać tu:
    http://gpsinformation.net/airgps/gpsrfi.htm - sporo ciekawych informacji.