  • Data: 2009-08-16 15:36:07
    Temat: Re: aparaty z gps-em
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Arkadiusz P. Płanica" <t...@m...adres.email> napisał:

    > Masz rację, moje myśli szły w innym kierunku :)
    > Ale w takim przypadku należy właśnie czas określić dokładnie przed samym
    > wylotem (lub tuz po przylocie) a nie spotkałem się żeby w _normalnym_
    > aparacie zegar potrafił te 10sek/dobę być niedokładny.

    Obstawiam raczej sytuację, gdy przez wakacje robisz zdjęcia a później po
    powrocie robisz kiedyś w wolnej chwili (często z opóźnieniem paru miesięcy)
    robisz zdjecie gpsa i synchronizujesz zdjecia ze śladami - przy takim
    podejściu może się okazać, ze zegar w aparacie popłynął w międzyczasie o
    kilka sekund.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)