  • Data: 2009-12-16 11:25:50
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In <n...@4...net> Henry(k) wrote:

    > He he... a pamiętasz wątek z gościem co znalazł szklane negatywy i
    > pytał co z nimi robić? Moja propozycja żeby je przeskanować w
    > najlepszej możliwej jakości, a potem oryginały dać dzieciom do zabawy
    > też nie spotkała się z życzliwym przyjęciem ;-)

    Bo moze poza zwyklym odbiorem obrazkow, sa tez jakies uczucia zwiazane z
    szcunkiem dla rekodziela?
    Tak trudno przyznac sie, ze jestesmy uczuciowi?
    Dziesiec razy bardziej sprawi mi przyjemnosc bazgral wykonany recznie,
    nad ktorym inny czlowiek spedzil kilkanascie godzin, czy jedna ze stu
    kopii wypluta z drukarki.
    Wiem, ze w przypadku samego obrazu, tego co widzimy, nie ma to zadnego
    znaczenia, ale kochac tez sie mozna z ukochana jak i z dziwka w hotelu.
    Doznania praciowe takie same, prawda?

    --
    [rK] http://robertkresa.com