  • Data: 2009-12-16 15:10:11
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dariusz Zygmunt pisze:

    > To zdanie wydaje się być podejrzanie niegramatyczne, jesteś pewien że
    > tłumacz wiedział o czym pisze? ;-)

    Ponoć kiedyś w wydawnictwach nie było takich cięć jak teraz. Teraz ponoć
    wszędzie królują matysiaki ;).

    > Ważne jest słowo "niektórzy" a poza tym pisałem o tym już wcześniej - w
    > znanym studiu, przy znanych źródłach światła i "oświetleniu totalnym"
    > gdy kontrasty sceny są niewielkie a liczy się praktycznie jedynie
    > kolorystyka sceny pomiar po prostu nie jest potrzebny.

    Tak czy inaczej parcie na podgląd było zawsze, dopiero cyfra dała go w
    całkiem sensownej formie. No ale z tego co widzę jest to uznawane przez
    wielu za wadę ;). Cóż ja wiem swoje i wody z mózgu nie dam sobie zrobić ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.