  • Data: 2009-12-16 13:46:54
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jester" napisał

    > Bo kopiujemy z dzikiego zachodu różne debilizmy a nie zauważyliśmy, że tam
    > praktycznie każda książka wychodzi TEŻ w postaci kieszonkowej (i taniej).
    > Mieści się w kieszeni, po przeczytaniu wrzucasz do kosza, a jak się podoba
    > i chcesz do niej wrócić - to kupujesz normalne wydanie, które ładnie
    > wygląda na półce.
    > Czytanie z ekranu obsysa, z KAŻDEGO ekranu ;)

    Wiesz, niby tak. Ale paperbacki też nie są wcale takie wygodne. Na pewno nie
    wygodniejsze niż to coś co u nas ma się nazywać eClicto.
    Druga sprawa - nie jestem jakimś obłąkanym ekologiem ale koncepcja książki
    jednorazowego użytku jest dla mnie nie do przyjęcia. Nawet jeśli owa książka
    jest produkowana ze zużytego papieru toaletowego ; )

    adam