  • Data: 2009-12-16 14:50:47
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "_rK_" napisał

    > Eeee tam. Nie wiem na jakie koncerty chodzisz, ale sluchanie na zywo,
    > nawet jatki, bedzie dziesiec razy ciekawsze niz z plyty*.
    > Lepszy dzwiek, doznania wizualne, kiszkowe. Przeciez tego nie da sie
    > przelozyc na zaden kompakt, winyl czy cos tam jeszcze.
    > Doswiadczasz czegos niesamowitego. Nie rozumiem ludzi, ktorzy tego nie
    > czuja.
    > To tak jak bys powiedzial, ze aromat wanili to to samo co sama wanilia.

    Nie do końca tak jest.
    Owszem, koncert nawet z dźwiękową rzeźnią to zawsze koncert i daje kopa.
    Jednak jatka odbiera cześć (dużą część) przyjemności.
    W zeszłym miesiącu byłem na Legendary Pink Dots i do dzisiaj jestem
    wkurwiony, że jeden koncert jaki się odbył w stolicy został tak
    zmasakrowany. Przed tą rzeźnią nie było gdzie uciec. A jeszcze tuż przed
    opóźnionym wejściem ktoś robił pomiary.
    Owszem, fajnie było zobaczyć LPD na żywo, tylko jeszcze fajniej byłoby
    słyszeć muzykę, a nie wściekły jazgot.

    adam