  • Data: 2009-12-15 16:39:23
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cichybartko pisze:
    > Zawsze mnie zastanawiało to dorabianie ideologi do obcowania z
    > oryginałem.

    To substytut braku wrażliwości, wyczucia i w konsekwencji emocjonalna
    ślepota na sztukę. Trochę jak z pisarzem - dobry użyje serwetki i ołówka
    i nigdy nie powie, że pisze dzieła, kiepski będzie myślał czy pióro ma
    wystarczająco prestiżowe zabierając je na spotkanie poświęcone
    promowaniu swego najnowszego białego kruka.

    > Ja to jeszcze jestem ciekaw ilu tych smakoszy czytało rękopisy Becketta
    > czy Schulza. Przecież książka którą wzięli do reki to nędzna mieszanka
    > wizji wydawcy, korektora, typografa i jeszcze dodajmy autora grafiki na
    > obwolucie. A może to tak naprawdę jest mało istotne bo liczy się treść.

    Ano właśnie... dziwnie ludzie patrzą na mnie, gdy widzą jak czytam z
    dwucalowej komórki. A ja w ten sposób skonsumowałem już kilkadziesiąt
    pozycji... Nie dlatego, że lepiej (przydałby się cal więcej), ale
    dlatego, że owe 70 gramów pełne książek i muzyki mam zawsze przy sobie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl