  • Data: 2013-01-15 12:21:52
    Temat: Re: algorytm stringi
    Od: firr kenobi <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 15 stycznia 2013 09:33:28 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:

    > Jeżeli trzeba wyszukać jeden raz, to nie wiem czy implementowanie
    >
    > dobrego algorytmu ma w ogóle sens. Wczytanie tekstu z dysku lub
    >
    > pobranie go z sieci trwa tak długo, że wyszukiwanie dowolnym, nawet
    >
    > bardzo kiepskim algorytmem, raczej nie będzie wąskim gardłem.
    >

    > Natomiast gdy trzeba wyszukiwać wiele razy, to wszystko jest kwestią
    >
    > zbudowania dobrego indeksu. Jakbym musiał teraz taki indeks to bym
    >
    > posłużył się jakimiś sumami, a następnie bym do hash-table wrzucił
    >
    > pary (suma, pozycja w stringu).
    >

    > Napisz w czystym C wersję na hash-table i na drzewie prefixowym,

> [...]

    Nie wiem wlasnie do czego mogloby sie to przydac, ale ew moglbym miec kiedys ambicje
    by napisac sobie wlasny edytor czy np disasembler (tak zeby dzialal z duzymi
    tekstami) I wtedy może? (Poki co nic takiego nie pisałem)
    NIe jestem przekonany czy gdybym chioial
    np napisac takie edytor ktory by mial sprawnie
    pomagac w edycji 100 megabajtowych plikow txt
    to indeksowanie byloby lepszym wyjsciem niz
    szybki algorytm wyszukiwania. :-? Za duzo
    tekstu do indeksowania pewnie..

    firr

    (wogole ostatnio odechcialo mi sie kodowac, jest to zaprawde ciezka robota :\ no ale
    coz
    z wolna bedzie trzeba sie zbierac znowu do roboty :/)