  • Data: 2013-01-15 19:39:42
    Temat: Re: algorytm stringi
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-15 19:19, bartekltg pisze:

    > Przeczytałbyś w 20 minut i już byś wszytko wiedział,
    > wikipedia jest w przypadku prostych rzeczy naprawdę
    > wydajniejsza niż usenet;)

    > Ale wtedy Ty nie jesteś żadnym partnerem do dyskusji.
    > Nie wspominając o tym, żę marnujesz tak więcej czasu;]

    Gdybyś śledził grupę od dawna wiedziałbyś, że fir _nigdy_ nie czyta
    podanych linków. Od zawsze pisze "bo nie ma czasu", albo "że i tak nic
    wartościowego w linkach nie ma więc nie warto czytać" itp. bzdury. Same
    dresy w tych linkach piszą.
    To między innymi dlatego wciąż w kółko próbuje wynajdywać koła i
    masz mu streścić, bo inaczej nie jesteś partnerem do dyskusji.
    Inne jego zwyczaje pominę z litości.

    Pozdrawiam
    Piotr