  • Data: 2013-01-15 13:14:45
    Temat: Re: algorytm stringi
    Od: firr kenobi <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 15 stycznia 2013 12:58:52 UTC+1 użytkownik Michoo napisał:

    > [...]
    >

    > Opisałeś właśnie ideę leżącą u podstaw KMP czy (w bardziej rozwiniętej
    >
    > wersji w Boyera/Moore'a) - w pierwszym kroku liczy się wektor służący
    >
    > ustaleniu gdzie szukać dalej w momencie gdy nie uda nam się dopasowanie.

    no to jak nie ma nic lepszego (bo moze cos jest) to tak nalezy zrobic - kwestia tylko

    jak napisac optymalnego dynamicznego 'switcha'
    ktory by jak najszybciej odrzucał kolejne 'pozycje' - nad wyoptymalizowaniem tego
    trzebeby sie troche nagłowkowac, najszybsze bybylo pewnie gdyby sprowadzic do
    dynamicznie budowanego (na podstawie ciagu) drzewa warunkow
    -if - ale skoro to nie, to nie wiem