  • Data: 2013-01-15 09:33:28
    Temat: Re: algorytm stringi
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 15 stycznia 2013 08:29:22 UTC+1 użytkownik firr kenobi napisał:
    > A moze ktos opisac wlasnymi slowami jak wygladalby taki dobry
    > algorytm do wyszukiwania.

    Jeżeli trzeba wyszukać jeden raz, to nie wiem czy implementowanie
    dobrego algorytmu ma w ogóle sens. Wczytanie tekstu z dysku lub
    pobranie go z sieci trwa tak długo, że wyszukiwanie dowolnym, nawet
    bardzo kiepskim algorytmem, raczej nie będzie wąskim gardłem.

    Natomiast gdy trzeba wyszukiwać wiele razy, to wszystko jest kwestią
    zbudowania dobrego indeksu. Jakbym musiał teraz taki indeks to bym
    posłużył się jakimiś sumami, a następnie bym do hash-table wrzucił
    pary (suma, pozycja w stringu).

    Napisz w czystym C wersję na hash-table i na drzewie prefixowym,
    zrobimy benchmark, a przy okazji czegoś się nauczymy.