  • Data: 2013-01-15 13:33:40
    Temat: Re: algorytm stringi
    Od: firr kenobi <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 15 stycznia 2013 13:14:45 UTC+1 użytkownik firr kenobi napisał:

    > no to jak nie ma nic lepszego (bo moze cos jest) to tak nalezy zrobic - kwestia
    tylko

    > jak napisac optymalnego dynamicznego 'switcha'
    > ktory by jak najszybciej odrzucał kolejne 'pozycje' - nad wyoptymalizowaniem tego
    trzebeby sie troche nagłowkowac, najszybsze bybylo pewnie gdyby sprowadzic do
    dynamicznie

    w c najprawdopodobniej zbudowac na podstawie ciagu tabele od kazdej litery alfabetu z
    iloscia wystapien litery w podciagu np
    t['x']=0; t['d']=2; i uzyc tego jako pierwsze
    kryterium odrzucania a dla tych co przejda
    zrobic ew dalsze porownania z przyleglymi
    9albo w takim samym drzewkowym stylu albo jak sie nie chce pisac zwykle strcomp z
    offsetem
    - pewnie lepsze bo wychodzi na to samo)

    Choc moze byc jakas ew moze jakas szybsza metoda