-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
!news.mm.pl!not-for-mail
From: Karolek <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: alfa 156
Date: Sat, 26 Jun 2010 22:26:39 +0200
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 22
Message-ID: <i05nu1$iij$2@news.mm.pl>
References: <hvgl2i$ae5$1@inews.gazeta.pl> <hvpd7c$uvr$1@news.onet.pl>
<n...@4...com> <hvql1t$j0o$1@news.onet.pl>
<k...@4...com> <hvqqea$570$1@news.onet.pl>
<hvr8g3$2h0u$2@news.mm.pl> <hvsak1$qc2$1@news.onet.pl>
<hvsc1v$o3r$1@news.mm.pl> <hvsdeg$2a0$1@news.onet.pl>
<hvse3s$1m7n$2@news.mm.pl> <hvsgu2$cbd$1@news.onet.pl>
<hvt3gi$19ng$1@news.mm.pl> <hvt8ip$mn4$1@news.onet.pl>
<hvtd27$42a$1@news.onet.pl> <hvtfcn$b1p$1@news.onet.pl>
<hvtlfj$21p2$2@news.mm.pl> <hvts7n$jes$1@news.onet.pl>
<hvvrb9$hbs$4@news.mm.pl> <i000es$s0q$1@mx1.internetia.pl>
<i005an$2p05$4@news.mm.pl> <i007vt$apf$1@mx1.internetia.pl>
<i02e8f$d9d$1@news.mm.pl> <i02pl1$fpk$1@news.onet.pl>
<i034l9$cdq$4@news.mm.pl> <i04ibd$6d9$1@mx1.internetia.pl>
<i04p1a$1t33$1@news.mm.pl> <i05dqm$pli$1@news.onet.pl>
<i05j54$10lt$2@news.mm.pl> <i05m17$ght$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1277584129 19027 81.190.86.247 (26 Jun 2010 20:28:49 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Jun 2010 20:28:49 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <i05m17$ght$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2292438
[ ukryj nagłówki ]Jurand pisze:
>> Z czego??
>> Zobacz jeszcze raz kiedy zaczeli go produkowac.
>
> W 1990 roku zjechał z taśmy pierwszy model 100 C4.
> W 1997 roku zjechał z taśmy pierwszy model A6 C5 - zupełnie nowe
> nadwozie, nawiązujące właśnie do stylistyki połowy lat 90-tych.
>
I gdzie tu masz lata 80?
>> No wedlug twojej pokretnej logiki to E28 jest z lat 70, skoro 100 C4
>> jest z 80 :P
>
> A to myślisz, że motoryzacyjny świat czekał dzielnie na nastanie
> kolejnej dekady, żeby wejść z nowym modelem?
To samo sie tyczy marki Audi jak i BMW... wiec nie wiem po co ta uwaga.
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 26.06.10 22:45 Karolek
- 27.06.10 02:15 DoQ
- 27.06.10 08:42 Karolek
- 27.06.10 09:50 Jurand
- 27.06.10 09:52 Jurand
- 27.06.10 10:02 Jurand
- 27.06.10 10:28 Karolek
- 27.06.10 10:38 Karolek
- 27.06.10 10:47 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 27.06.10 11:07 Karolek
- 27.06.10 11:12 Jurand
- 27.06.10 11:16 Jurand
- 27.06.10 11:11 Karolek
- 27.06.10 11:18 Karolek
- 27.06.10 11:24 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-14 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-13 Raspberry Pi 3 Model B+
- 2025-03-13 Kuchenka elektryczna
- 2025-03-12 test
- 2025-03-13 własny ekran startowy
- 2025-03-13 Błonie => IT System Administrator <=
- 2025-03-13 Częstochowa => Manager ds. produktu <=
- 2025-03-13 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-03-13 Chiny-Kraków => Koordynator Produkcji / Przedstawiciel ds. rozwoju pr
- 2025-03-13 Warszawa => Analityk biznesowo-systemowy <=
- 2025-03-13 Warszawa => Business Systems Analyst <=
- 2025-03-13 Żerniki => NodeJS Developer <=
- 2025-03-13 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security