    From: "Irokez" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: alfa 156
    Date: Sun, 20 Jun 2010 23:21:05 +0200

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hvli1t$r41$1@inews.gazeta.pl...

    > Aż jestem ciekaw jak wyglądają drogi w Wałbrzychu. W Trójmieście
    > należą raczej do kiepskich, średnio 2-3x w roku pojawia mi się jakiś
    > trzeszczyk w samochodzie i muszę rozkładać i poprawiać, bo mnie
    > trzeszczenie/brzęczenie wnętrza okropnie wkurza. :D

    Ciężko opowiedzieć. Ale dużo słyszałem o fatalnych drogach w Elblągu. Jak
    znajomi przyjechali to byli w szoku, a mi sie tam lepiej w polu po
    podkładach betonowych jechało niz u nas na drodze krajowej.
    W każdym razie ślepiec będzie wiedział kiedy minie tabliczkę Wałbrzych. Nie
    wiem czemu jak nie pozwolili zrobić rajdu Hałda przez Stare Bogaczowice nie
    puscili ich na drogi miasta ;)
    Oryginalne zawieszenie TRW wytrzymało mi 16kkm. FAST 4kkm.
    http://underground.walbrzych.pl/index.php?topic=1190
    .msg38155

    Praktycznie wszystkie główne drogi są w katastrofalnym stanie. Nic
    nierobione od kilkunastu lat. Dziury jak się pojawią sa deptane gumiakiem co
    widać w linku. Powoduje to że nie ma dziur ale jazda jak po podkładach
    kolejowych. Po Wrocławiu lepiej się jeździ.
    Po pół roku podnosiłem zawieszenie w mojej AR156 do standardu bo nie
    rajcowała mnie jazda 30km/h. Maluchy mnie wyprzedzały.
    Z Wałbrzycha znikły praktycznie fajne i niefane obniżone auta. Jedno obok
    mnie straciło miskę i przeciagneło kilkadziesiąt metrów olej. Strażacy
    przyjechali i usuwali z asfaltu, dopiero po tym załatali dziure przed
    studzienką wystającą z kolei powyżej asfaltu. Bardzo duzo za to jest aut
    terenowych. Ciekawe kiedy wozy bojowe sie pojawią.

    ale.. jakieś małe światełko w tunelu sie ostatnio pojawia... coś zaczeli
    remontować wprawdzie sa 2-letnie opóźnienia rozpoczęcia i 2-krotnie dłuższe
    niż planowane naprawy ale.. kto wie.. Może moje wnuki będą miały normalne
    drogi.

    Irokez
    AR 156 2.4JTD