  • Data: 2010-06-20 19:10:04
    Temat: Re: alfa 156
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <r...@k...pl> wrote:
    > Nie dotyczy mieszkańców np. Wałbrzycha :>

    Aż jestem ciekaw jak wyglądają drogi w Wałbrzychu. W Trójmieście
    należą raczej do kiepskich, średnio 2-3x w roku pojawia mi się jakiś
    trzeszczyk w samochodzie i muszę rozkładać i poprawiać, bo mnie
    trzeszczenie/brzęczenie wnętrza okropnie wkurza. :D

    A zawieszenie trzyma się (odpukać) od 19kkm i tylko tuleje tylne
    wahaczy zbliżają się do swojego końca. Tylko, że u mnie zawieszenie
    jest proste jak konkstrukcja cepa (Seat, czyli zawieszenie z VW)...

    Co do trzeszczenia - to moje trzecie auto i zarazem trzecie, w którym
    przez około pół roku po kupnie nic we wnętrzu nawet nie myślało,
    żeby zatrzeszczeć. W aktualnym, po ponad półtora roku, muszę dla
    zabawy rozmontować klapę schowka, bo mechanizm otwierania
    zaczał sobie radośnie brzęczeć... Wcześniej boczki drzwi, konsola
    środkowa. Za każdym razem pomagało rozmontowanie, wypsikanie
    silikonem w sprayu i solidne zmontowanie. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter