  • Data: 2010-06-21 10:07:29
    Temat: Re: alfa 156
    Od: marko <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Alfy są piękne, to fakt - sam jeżdżę 159 SW1.9 JTD - auto jest
    fantastyczne, świenie jeździ, ma wszystko co potrzeba ale... ale
    prywatnie bym sobie o nie kupił (moja jest służbowa) bo jest nie do
    końca dla mnie praktyczna - do bagażnika niewygodnie się ładuje
    cokolwiek innego poza aktówką, długi zwis z przodu (dłuższego nie
    widziałem jeszcze) co przeszkadza przy krawężnikach, jasna tapicerka -
    jak jadę sam to jest ok - ale jak zapakuję dziecko do tyłu to po kilku
    jazdach czyszczenie wymagane (tapicerki nie dziecka) - pewnie zaraz
    się odezwą prawi obywatele z tekstem że auto służbowe nie jest od
    wożenia dzieci - moje jest, mam zgodę pracodawcy ;P, zużycie paliwa
    też nie niskie - u mnie średni 7.5 l/100 km

    Ale wnętrze, prowadzenie, detale w stylu lampek doświetlających deskę
    rozdzielczą, cała ta elektronika która wg opinii powinna się psuć na
    potęgę mnie bardzo odpowiada (np system Blue&me - rewelacja),
    tempomat,

    ostatnio proponowano mi zamianę na nową oktawię ale stwierdziłem że
    nie chcę jeszcze bo alfa mi się podoba, dobrze jeździ i chyba się
    zakochałem.

    Więc prywatnie na codzień raczej nie, hobbystycznie - jak najbardziej
    - dla samej przyjemności, no chyba że służbowo - wówczas jest
    idealnie.

    Pozdrowienia

    Marek