  • Data: 2010-06-21 12:28:59
    Temat: Re: alfa 156
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 21 Jun 2010 01:07:29 -0700 (PDT), marko napisał(a):

    > Alfy są piękne, to fakt - sam jeżdżę 159 SW1.9 JTD - auto jest
    > fantastyczne, świenie jeździ, ma wszystko co potrzeba ale... ale
    > prywatnie bym sobie o nie kupił (moja jest służbowa) bo jest nie do
    > końca dla mnie praktyczna - do bagażnika niewygodnie się ładuje
    > cokolwiek innego poza aktówką,

    Tego zarzutu nie rozumiem. W 156 był problem z uwagi na wchodzące do
    środka osłony amortyzatorów, ale w 159 jest już sensowny, prostokątny
    bagażnik. Z wysokim progiem, fakt, ale bardzo ustawny.

    > długi zwis z przodu (dłuższego nie
    > widziałem jeszcze) co przeszkadza przy krawężnikach,

    Na krawężniki nie ma wpływu, o nie łatwiej przytrzeć zawieszeniem (przód
    wcale nie zwisa, jest po prostu długi). Gorzej w galeriach handlowych
    projektowanych przez debili jeżdżących Matizami.

    > jasna tapicerka -
    > jak jadę sam to jest ok - ale jak zapakuję dziecko do tyłu to po kilku
    > jazdach czyszczenie wymagane (tapicerki nie dziecka)

    I mówisz, że to akurat wada konkretnie 159? ;)

    > ostatnio proponowano mi zamianę na nową oktawię ale stwierdziłem że
    > nie chcę jeszcze bo alfa mi się podoba, dobrze jeździ i chyba się
    > zakochałem.

    Ze 159 do Octavii... Gorzej niż do kieratu ;>

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl