  • Data: 2010-06-20 15:53:09
    Temat: Re: alfa 156
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:

    > Nie rozumiesz co czytasz w takim razie.

    LOL.
    Dobrze, ze ty rozumiesz :P

    > No właśnie.
    > A nie że ten kto jeździ Alfą nie jest dresem ani kapeluszem.

    Skoro alfa nie jest dla dresa czy kapelusza, oznacza to ni mniej ni
    wiecej, ze jezdzac alfa nikt cie nie bedzie postrzegal jako dresa czy
    kapelusza.

    > I on nie napisał że jest inaczej.

    Wiec po co snuje teorie dla kogo to auto jest, a dla kogo nie?

    > Zawiecha chyba jednak nie.

    Chyba jednak tak.
    Akurat w 156, 147 dolozyli gorny wahacz co i tak nie zmienia faktu, ze
    cala reszta jest taka jak we fiatach.

    > Czyli mamy tak: silnik nie,

    Silnik tak, patrz JTD, ale to akurat wyszlo na dobre Alfie :P

    > karoseria nie,

    Alez tak... to ze zewnatrz wyglada inaczej nie znaczy, ze sie calkowicie
    rozni.

    > zawiecha nie,

    Jednak tak.
    Ja do swojej mam takie same elementy jak do fiata bravo/a.

    > wnętrze nie.

    Podobnie jak VW i Skoda...
    Czy kia i hundaj :P Ale to chyba wiesz

    > To co jest przełożone? ;-)

    Co?
    Obudowy filtrow (nawet to fiat potrafil zjebac), "genialne" lozyskowania
    tylnych wahaczy, silniki diesla, zawieszenia, napedy, oslony napedow
    roznorakie pierdolki plastikowe i nie, systemy ABS, lozyska, sprzegla...
    i wiele, wiele innych rzeczy o ktorych nawet nie chce wiedziec, a pewnie
    sie dowiem :>

    --
    Karolek