  • 1. Data: 2011-03-06 02:09:49
    Temat: akumulator centra
    Od: "sth" <k...@l...vk>

    co o nich sadzicie?
    w listopadzie kupilem taki 100Ah Centra Plus. Kupilem nowy poniewaz cos mi
    slabo krecil rozrusznik.
    Po wymianie lekka poprawa, wiec zrobilem rozrusznik. po wymianie lozysk i
    szczotek wlasciwie bez poprawy. krecil tak samo ale ciszej.
    No i tydzien temu auto stalo 3 dni w warsztacie, aku odpiety. Po podlaczeniu
    klem nie zaswiecila sie nawet dioda od pseudoalarmu... podlaczylem
    prostownik i wskazowka amperomierza nawet nie drgnela.
    Nie wiem co mnie podkusilo zeby kupic to gowno. 4 stowki w plecy. podobno
    gwarancja to fikcja i wysla mnie na drzewo. w poniedzialek musze kupic nowy
    i chyba wezme varte g8...

    Czy komus padla centra i dostal zwrot kasy ?

  • 2. Data: 2011-03-06 09:58:10
    Temat: Re: akumulator centra
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > w listopadzie kupilem taki 100Ah Centra Plus. Kupilem nowy poniewaz cos mi
    > slabo krecil rozrusznik.

    Do jakiego auta i w jakich warunkach uzytkowany ?

    sz.

  • 3. Data: 2011-03-06 10:05:01
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    ?
    > Czy komus padla centra i dostal zwrot kasy ?
    jak masz gwarancje i paragon zakupu to idź do sklepu i wszystko będzie jasne
    pewnie zabiorą ci aku i oddadzą nowe za np. 2 tygodnie
    co i tak zmusi cię do zakupu nowego.

    ostatnio cos tandetne akumulatory robią
    mi np padł mały 4max. - już drugi w tym samochodzie
    wiec podejrzewałem że coś z samochodem nie tak
    a tu trywialna sprawa aku.

  • 4. Data: 2011-03-06 12:12:11
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "sth" <k...@l...vk> napisał w wiadomości
> [...]
    > nowy i chyba wezme varte g8...
    >
    > Czy komus padla centra i dostal zwrot kasy ?

    Mi padła Futura po 3 tygodniach.
    Chcieli mnie w sklepie wybujać na drzewo ale udało się po 1,5 miesiąca
    dostać nową. Nowa już jeździła OK. Poszła z autem do nowego usera
    Ale do kolejnego auta już nie ryzykowałem i kupiłem Vartę Silver. Jest ok.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2011-03-06 13:07:05
    Od: "sth" <k...@l...vk>

    > Do jakiego auta i w jakich warunkach uzytkowany ?

    a jakie to ma znaczenie?

  • 6. Data: 2011-03-06 14:43:44
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-03-06 10:05, pm pisze:
> [...]
    >
    > ostatnio cos tandetne akumulatory robią
    > mi np padł mały 4max. - już drugi w tym samochodzie
    > wiec podejrzewałem że coś z samochodem nie tak

    a ja z premedytacja wlasnie 4max kupuje - nie wierze juz w Bosha ani
    Centre - 3 lata i zazwyczaj koniec (a cena znacznie wieksza od 4max'a).

    Nigdy zadnych problemow z 4max'em nie mialem (np. zima w dieslu).
    Wczoraj tez kupilem do maminego Polo akuulator - wlasnie 4max.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 7. Data: 2011-03-06 16:01:14
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "sth" <k...@l...vk> napisał w wiadomości
    > Czy komus padla centra i dostal zwrot kasy ?
    Kasy nie, ale nowy akumulator po 2 latach - tak.
    Centra Futura ~62 Ah.

    Wg sprzedawcy (lokalna hurtownia)
    z Centrą mają najmniej problemów
    (w tym z reklamacjami).

    Na czas reklamacji (2 tygodnie)
    dali akumulator zastępczy
    (ale to juz inicjatywa własna sprzedawcy).

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2011-03-07 10:27:59
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > 4 stowki w plecy.

    A dlaczego w plecy? Jedziesz do autoryzowanego punktu
    serwisowego Centry, tam sprawdzają (i najprawdopodobniej
    znajdują zwarcie w celi lub przerwę między celami) i
    powinieneś dostać od ręki nowy.

    > podobno gwarancja to fikcja i wysla mnie na drzewo.

    Sprawdzałeś? Bo mam wrażenie że to Twój domysł tylko ;-))

    > w poniedzialek musze kupic nowy

    A po co? Nawet jak w serwisie nie wymienią Ci od ręki to
    powinni użyczyć zastępczego na czas ekspertyzy.

  • 9. Data: 2011-03-07 10:37:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > A po co? Nawet jak w serwisie nie wymienią Ci od ręki to powinni użyczyć
    > zastępczego na czas ekspertyzy.

    Gwarancja tak stanowi?
    Bo ja musiałem wypożyczyć gdzie indziej na własny koszt, jak reklamowałem
    Jenoxa.

  • 10. Data: 2011-03-07 10:37:43
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > a jakie to ma znaczenie?