  • 31. Data: 2011-03-08 00:06:24
    Temat: Re: akumulator centra
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sth" <k...@l...vk> napisał w wiadomości
    news:il3oa0$osa$1@inews.gazeta.pl...

    > hmmm.. w rok 520zl. to sie moze oplacac zamiast kupowac akumulator i sie
    > uzerac pozniej :)

    Mój aku był za 150 zł. ;-)

  • 32. Data: 2011-03-08 00:14:25
    Od: "sth" <k...@l...vk>

    > Mój aku był za 150 zł. ;-)

    niestety moj kosztuje w tej chwili wlasnie 520 :( (znaczy ta centra
    pierd.... a varta 4 dychy wiecej).

  • 33. Data: 2011-03-08 00:18:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > niestety moj kosztuje w tej chwili wlasnie 520 :( (znaczy ta centra
    > pierd.... a varta 4 dychy wiecej).

    Tym bardziej nie popuszczaj.
    Szukaj punktu w który wypożyczą Ci aku.
    Raz że będziesz miał aku na czas reklamacji, dwa że będziesz wiedział gdzie
    kupować następnym razem.

  • 34. Data: 2011-03-08 11:17:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Mar 2011 23:27:19 +0100, Cavallino wrote:

    >Oczywiście że sklepowi, jak na gwarancji odmówili, a odwołanie nie pomoże,
    >to działasz ze sklepem z powodu niezgodności z umową.

    Przy czym jak sie doczytuje - listopad. Czyli raptem 3 miesiace - to
    ci daje lepsze prawa jako konsumentowi. Co prawda oni maja
    "rzeczoznawcow" wiec bez problemu zrzuca wine na klienta .. a moze
    jednak nie.
    Pierwsza sprawa czy zdazyli odpowiedziec w 14 dni.

    No a z drugiej strony - czy jestes pewny swego samochodu ?
    Kiepskie ladowanie plus -20 i opad masy gotowy.

    J.

  • 35. Data: 2011-03-08 11:48:18
    Od: "sth" <k...@l...vk>

    > No a z drugiej strony - czy jestes pewny swego samochodu ?
    > Kiepskie ladowanie plus -20 i opad masy gotowy.

    przeczytaj pierwszego posta :)