  • 1. Data: 2011-03-05 23:37:03
    Temat: Fiat Bravo 1.4 Multiair i zacinająca się jedynka
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    Cześć,

    Kupiłem wczoraj Fiat Bravo 1.4 MultiAir 140KM po jazdach testowych,
    przegieg ok 10 kkm. Zauważyłem, że czasami nie wchodzi do końca jedynka -
    dźwignia zmiany biegów nie wskakuje precyzyjnie w swoje położenie i
    skrzynia rzęzi, a samochód nie rusza, trzeba wrzucić na luz i spróbować
    jeszcze raz. Niestety nie dzieje się tak za każdym razem, więc obawiam
    się, że trudno to będzie jakoś zaprezentować w serwisie. Podczas jazdy
    próbnej wprawdzie mi się to też przytrafiło, ale niestety zignorowałem ten
    fakt. Czy ktoś ma podobne spostrzeżenia dotyczące Bravy? Pytam, bo
    zastanawiam się czy to wada gatunkowa czy egzemplarza. Póki co znalazłem
    właściwie jeden ślad z raportem takiego problemu tutaj:
    http://www.fiatbravoklub.pl/forum/viewtopic.php?f=16
    &t=1533

    Chciałem skontaktować się z fiatem, czy podobny problem jest im znany
    zanim odwiedzę serwis, ale ich formularz kontaktowy
    http://www.fiat.pl/index.php?pid=90
    działa tylko dla informacji handlowych i "innych" a na informacji
    technicznej się wywala.

    Z góry dzięki,
    -R