  • Data: 2023-08-31 19:34:20
    Temat: Re: aku w latopach nieużywanych
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > io <i...@o...pl.invalid> wrote:
    >
    >> Monitorowałbym aku :-)
    >
    > Ale które? W nowym samochodzie?

    W każdym :-)

    Się śmieję, bo kiedyś dyskutowaliśmy na "samochodach" o tym, jak to aku
    po kilku tygodniach zastawałem rozładowany, więc zrobiłem moduł
    raportujący na ESP8266, to jeszcze szybciej się kończył. No ale nie
    pracowałem nad tym by energię oszczędzać tylko by raportować stan aku co
    nadal uważam za sensowniejsze od szukania 20mA. A w ogóle to chodziło o
    medium transmisyjne do tego.