  • 11. Data: 2014-08-25 17:14:01
    Temat: Re: ajfon 5
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/21/2014 2:05 AM, paskuda03 wrote:
    > Ajfony są palne - powinni zabronić używania w miejscach publicznych
    > ze wzglądu na niebezpieczeństwo samozapłonu baterii !

    galaxy s4 są palne - powinni zabronić używania w sypialni ze względu na
    samozapłon ....

    http://www.theinquirer.net/inquirer/news/2357326/gal
    axy-s4-catches-fire-under-teenage-girls-pillow

    <rs>

  • 12. Data: 2014-08-26 00:24:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Nie rozpędzaj się jako problem akademicki skwitowałeś
    > niestety całość i popełniłeś błąd lub świadomie skłamałeś.

    > Nie bardzo akademicki bo nie musisz mieć programu pocztowego
    > skonfigurowanego na otwieranie linków w safari. Powiedział bym
    > że w przypadku softu od googla z automatu nie masz.

    Ale nie rozumiem dalej, jakiego softu od googla?
    Po co Ci program pocztowy od googla skoro ten wbudowany
    w iPhone obsługuje konto gmail i wiele innych kont wyśmienicie.
    Sam mam konto gmail obsłużone w taki sposób, bez ściągania
    softu do maila od googla.

    > A problem facebooka też tak samo wytłumaczysz i rozwiążesz ?
    > Zdecydowanie usiłujesz poważny bo finansowy problem zlekceważyć.
    > No ale skoro nie potrafisz naprawić to jako użytkownik

    Problem facebooka polega na dzwonieniu gdy taki link
    pojawi się w MESSENGERZE facebooka, a więc gdy masz
    sesję z kimś kogo znasz i utrzymujesz prywatną rozmowę.
    Dlatego skwitowałem to jako problem akademicki.

  • 13. Data: 2014-08-26 14:59:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-26 00:24, Użytkownik Pszemol napisał:

> [...]
    > w iPhone obsługuje konto gmail i wiele innych kont wyśmienicie.
    > Sam mam konto gmail obsłużone w taki sposób, bez ściągania

    Ty faktycznie mało rozumiesz i jak widać mało wiesz.
    Ktoś wprowadził modę na korzystanie do przeglądania pewnych
    danych czy stron ze specjalizowanych narzędzi.
    Więc ludzie z nich korzystają i nie pomoże im fakt że
    ty z nich nie korzystasz i problemu nie rozumiesz.

    > Problem facebooka polega na dzwonieniu gdy taki link
    > pojawi się w MESSENGERZE facebooka, a więc gdy masz
    > sesję z kimś kogo znasz i utrzymujesz prywatną rozmowę.
    > Dlatego skwitowałem to jako problem akademicki.

    Dzieciaki licytują się ilością znajomych czy kontaktów
    na takich gównianych stronach jak facebook.
    Więc można linka dostać od kogoś kogo nie znasz ale
    dołączyłeś go do listy znajomych czy kontaktów.

    Jak na kogoś kto prowokuje idiotyczne dyskusje ze zwolennikami
    innych sprzętów i systemów strasznie dużo rzeczy nie potrafisz
    zrozumieć.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2014-08-26 18:16:35
    Od: Pszemol <P...@P...com>

> [...]
    > Więc ludzie z nich korzystają i nie pomoże im fakt że
    > ty z nich nie korzystasz i problemu nie rozumiesz.

    No ale w takim razie sprawa jest prosta: im wiecej używasz nie-Applowskich
    applikacji tym bardziej narażony jestes na takie wypadki...

    > Dzieciaki licytują się ilością znajomych czy kontaktów
    > na takich gównianych stronach jak facebook.
    > Więc można linka dostać od kogoś kogo nie znasz ale
    > dołączyłeś go do listy znajomych czy kontaktów.

    No a jak sie idzie do łóżka z nieznajomymi to też można dostać syfa czy
    inna kiłę, czemu Cię to dziwi?

    > Jak na kogoś kto prowokuje idiotyczne dyskusje ze zwolennikami
    > innych sprzętów i systemów strasznie dużo rzeczy nie potrafisz
    > zrozumieć.

    Nie potrafie zrozumiec po co robic sobie sztuczne problemu i sie potem nimi
    przejmowac :-) Malo macie prawdziwych problemów w życiu?

  • 15. Data: 2014-08-27 00:14:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-26 18:16, Użytkownik Pszemol napisał:

    > No ale w takim razie sprawa jest prosta: im wiecej używasz nie-Applowskich
    > applikacji tym bardziej narażony jestes na takie wypadki...

    No widzisz, jednak przyznajesz że użytkownicy są narażeni.
    Bardzo to bolało ?
    A co do używania innych aplikacji niż applowskie, gdyby nie te
    inne aplikacje to apple zbankrutowało by jeszcze jak produkowało
    tylko komputery.

    > No a jak sie idzie do łóżka z nieznajomymi to też można dostać syfa czy
    > inna kiłę, czemu Cię to dziwi?

    Nie dostrzegasz różnicy pomiędzy pójściem do łóżka a dodaniem
    do znajomych na facebooku ?

    > Nie potrafie zrozumiec po co robic sobie sztuczne problemu i sie potem nimi
    > przejmowac :-) Malo macie prawdziwych problemów w życiu?

    Ale w tym przypadku to nie my sobie robimy tylko posiadacze
    ifonów. Jak byś jeszcze zrozumiał bezsens prowokowania innych
    wątkami w stylu "Amdroid i 64-bitowy procesor" to może nawet
    miałbyś szansę wyjść na ludzi. Ale widać masz mało prawdziwych
    problemów. :-)

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2014-08-27 00:43:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No widzisz, jednak przyznajesz że użytkownicy są narażeni.
    > Bardzo to bolało ?

    Po co taki teatr robisz?

    Przecież wiadomo że jakoś wirusy się rozchodzą po różnych
    urządzeniach komputerowych. Więc im bardziej "rozwięzły" jest
    użytkownik i im więcej nieznajomych producentów ma
    dostęp do jego sypialni/telefonu/komputera tym więcej
    szans na złapanie jakiegoś wirusa...

    > A co do używania innych aplikacji niż applowskie, gdyby nie te
    > inne aplikacje to apple zbankrutowało by jeszcze jak produkowało
    > tylko komputery.

    Co to ma do rzeczy?

    > Nie dostrzegasz różnicy pomiędzy pójściem do łóżka a dodaniem
    > do znajomych na facebooku ?

    Różnice oczywiście widzę - pytanie czy Ty zauważyłeś podobieństwa
    na które chciałem zwrócić Ci uwagę tą analogią...

    > Ale w tym przypadku to nie my sobie robimy tylko posiadacze
    > ifonów.

    Jesteś posiadaczem?
    Bo ja, posiadacz, nie mam ze swoim iPhonem tych problemów o których była
    mowa w artykule....

    > Jak byś jeszcze zrozumiał bezsens prowokowania innych
    > wątkami w stylu "Amdroid i 64-bitowy procesor" to może nawet
    > miałbyś szansę wyjść na ludzi. Ale widać masz mało prawdziwych
    > problemów. :-)

    Co oni się tak łatwo dają "prowokować" niewinnym przecież pytaniem? :-)

  • 17. Data: 2014-08-27 12:49:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-27 00:43, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Po co taki teatr robisz?

    Żebyś zastanowił się nad tym robionym przez siebie.

> [...]
    > użytkownik i im więcej nieznajomych producentów ma
    > dostęp do jego sypialni/telefonu/komputera tym więcej

    Nie utożsamiaj wirusa z brakami w systemie operacyjnym.
    Na dyskutowane kosztowne połączenia nie wpływa wirus
    a niewłaściwa reakcja systemu.

    > Co to ma do rzeczy?

    To czego nie rozumiesz. Te inne aplikacje są użyteczne i
    potrzebne, często bardziej niż te "gratisowo" dodane do
    pakietu.

    > Różnice oczywiście widzę - pytanie czy Ty zauważyłeś podobieństwa
    > na które chciałem zwrócić Ci uwagę tą analogią...

    Nie nie zauważyłem. Proponuje prosto z mostu bez owijania w
    bawełnę.

    > Jesteś posiadaczem?
    > Bo ja, posiadacz, nie mam ze swoim iPhonem tych problemów o których była
    > mowa w artykule....

    Już nie jestem. Zmienia jakoś to moje prawo do wypowiadania
    opinii o dostępnych tam błędnych rozwiązaniach ?

    > Co oni się tak łatwo dają "prowokować" niewinnym przecież pytaniem? :-)

    Tak samo łatwo jak i ty, niewinną przecież informacją. :-)
    Jak rozumiem ciągniemy te swoje zabawy w prowokowanie dalej.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2014-08-27 17:56:18
    Od: Pszemol <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Nie utożsamiaj wirusa z brakami w systemie operacyjnym.
    > Na dyskutowane kosztowne połączenia nie wpływa wirus

    Taki link poslany komus to wlasnie forma wirusa komputerowego.

    > To czego nie rozumiesz. Te inne aplikacje są użyteczne i
    > potrzebne, często bardziej niż te "gratisowo" dodane do
    > pakietu.

    Tez sa "gratisowe".

    > Nie nie zauważyłem. Proponuje prosto z mostu bez owijania w
    > bawełnę.

    Aby ten link do automatycznego dzwonienia na platne numery zaszkodzil Ci w
    facebook messengerze musi Ci go ktos ze zlymi intencjami celowo wyslac w
    czasie czata na fb.
    Jesli nie przesiewasz swoich znajomych w fb i masz tam przypadkowych ludzi
    z takimi ktorzy maja zle intencje do Ciebie to jest to analogia do
    wpuszczania do swojego domu, gdzie zabezpieczenia masz mniejsze niz na
    zewnatrz domu/na ulicy byle kogo. A wtedy tez moszesz sie spodziewac ze
    stanie Ci sie krzywda.

    > Już nie jestem. Zmienia jakoś to moje prawo do wypowiadania
    > opinii o dostępnych tam błędnych rozwiązaniach ?

    Zmienia w kwestii wypowiadania sie w imieniu posiadaczy.
    Ja jako posiadacz telefonu przeanalizowalem zagrozenie przedstawione w tym
    artykule i uwazam ze dla mnie zagrozenia nie ma.

    > Tak samo łatwo jak i ty, niewinną przecież informacją. :-)
    > Jak rozumiem ciągniemy te swoje zabawy w prowokowanie dalej.

    O czym Ty mowisz? Przeciez ten watek nie byl zadna prowokacja ani tez nikt
    nie dal sie sprowokowac do niczego.
    Omawiamy poziom szkodliwosci zgloszonej w artykule obserwacji, chlodno i
    spokojnie ja analizujac. Takie watki sa jak najbardziej potrzebne.

  • 19. Data: 2014-08-27 19:50:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-27 17:56, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Taki link poslany komus to wlasnie forma wirusa komputerowego.

    Może poczytaj najpierw czym jest wirus komputerowy.

    > Tez sa "gratisowe".

    Nie o gratisowość tu chodzi a o użyteczność.
    A dodatkowe aplikacje bywają też płatne, nie zauważyłeś ?

    > Aby ten link do automatycznego dzwonienia na platne numery zaszkodzil Ci w
    > facebook messengerze musi Ci go ktos ze zlymi intencjami celowo wyslac w
    > czasie czata na fb.

    No zobacz, a niedawno ktoś mi opisywał że można go spotkać
    na jakiejś stronie facebookowej. A ty liczysz że tylko
    na czacie.

> [...]
    > wpuszczania do swojego domu, gdzie zabezpieczenia masz mniejsze niz na
    > zewnatrz domu/na ulicy byle kogo. A wtedy tez moszesz sie spodziewac ze

    Są ludzie którzy nie przesiewają i nawet pisałem dlaczego.
    Nie doczytałeś czy nie zrozumiałeś tego ?

    > Zmienia w kwestii wypowiadania sie w imieniu posiadaczy.

    A potrafisz wykazać jakiś fragment mojej wypowiedzi gdzie
    podawałem że wypowiadam się w czyimś imieniu ?

    > Ja jako posiadacz telefonu przeanalizowalem zagrozenie przedstawione w tym
    > artykule i uwazam ze dla mnie zagrozenia nie ma.

    O widzisz, i tutaj rozumiem, dla ciebie zagrożenia nie ma.
    Dzieci też się nie dorobiłeś więc problem olewasz.
    Tyle że nie wszyscy mają tak dobrze.

    > O czym Ty mowisz? Przeciez ten watek nie byl zadna prowokacja ani tez nikt
    > nie dal sie sprowokowac do niczego.

    Na pewno nie był ? To dlaczego sam pisałeś o prowokowaniu ?
    Kłamczuszek się zaplątał w zeznaniach ?

    > Omawiamy poziom szkodliwosci zgloszonej w artykule obserwacji, chlodno i
    > spokojnie ja analizujac. Takie watki sa jak najbardziej potrzebne.

    Ano omawiamy. I cieszę się że uważasz takie watki za potrzebne.
    Jeszcze nie raz się pewnie w nich spotkamy. :-)

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2014-08-27 21:40:56
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
    > Dnia 2014-08-27 17:56, Użytkownik Pszemol napisał:

    Wycinam wszystko i zapytam - czemu kazda Twoja kolejna odpowiedz coraz
    bardziej przypomina jakas sprzeczke, kłótnie?

    Dlaczego mi zarzucasz ze stawiam akcent na gratisowosci aplikacji skoro to
    ty o nich tak napisales?

    Dlaczego zarzucasz mi ze ja wspominam cos o prowokacji skoro to ty tu
    wspomniales watek o 64-bitowym CPU i nazwales go prowokacja?

    Co do fb/messengera. Przeczytaj uwaznie artykul bo to o nim dyskutujemy i
    tam bylo o messengerze.

    Jak ci nie pasuje ze nazywam to wirusem to powiedz mi co ci sie konkretnie
    nie podoba i dlaczego a nie odsylaj mnie do ksiazek bo ja nie wczoraj na
    swiat przyszedlem i wiem co to wirus i jak rozne formy moze przyjmowac.

    Nie chce mi sie tu prostowac Twoich nieporozumien, zwlaszcza w takim tonie
    pyskowki.