    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ajfon 5
    Date: Wed, 27 Aug 2014 19:50:55 +0200

    Dnia 2014-08-27 17:56, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Taki link poslany komus to wlasnie forma wirusa komputerowego.

    Może poczytaj najpierw czym jest wirus komputerowy.

    > Tez sa "gratisowe".

    Nie o gratisowość tu chodzi a o użyteczność.
    A dodatkowe aplikacje bywają też płatne, nie zauważyłeś ?

    > Aby ten link do automatycznego dzwonienia na platne numery zaszkodzil Ci w
    > facebook messengerze musi Ci go ktos ze zlymi intencjami celowo wyslac w
    > czasie czata na fb.

    No zobacz, a niedawno ktoś mi opisywał że można go spotkać
    na jakiejś stronie facebookowej. A ty liczysz że tylko
    na czacie.

    > Jesli nie przesiewasz swoich znajomych w fb i masz tam przypadkowych ludzi
    > z takimi ktorzy maja zle intencje do Ciebie to jest to analogia do
    > wpuszczania do swojego domu, gdzie zabezpieczenia masz mniejsze niz na
    > zewnatrz domu/na ulicy byle kogo. A wtedy tez moszesz sie spodziewac ze
    > stanie Ci sie krzywda.

    Są ludzie którzy nie przesiewają i nawet pisałem dlaczego.
    Nie doczytałeś czy nie zrozumiałeś tego ?

    > Zmienia w kwestii wypowiadania sie w imieniu posiadaczy.

    A potrafisz wykazać jakiś fragment mojej wypowiedzi gdzie
    podawałem że wypowiadam się w czyimś imieniu ?

    > Ja jako posiadacz telefonu przeanalizowalem zagrozenie przedstawione w tym
    > artykule i uwazam ze dla mnie zagrozenia nie ma.

    O widzisz, i tutaj rozumiem, dla ciebie zagrożenia nie ma.
    Dzieci też się nie dorobiłeś więc problem olewasz.
    Tyle że nie wszyscy mają tak dobrze.

    > O czym Ty mowisz? Przeciez ten watek nie byl zadna prowokacja ani tez nikt
    > nie dal sie sprowokowac do niczego.

    Na pewno nie był ? To dlaczego sam pisałeś o prowokowaniu ?
    Kłamczuszek się zaplątał w zeznaniach ?

    > Omawiamy poziom szkodliwosci zgloszonej w artykule obserwacji, chlodno i
    > spokojnie ja analizujac. Takie watki sa jak najbardziej potrzebne.

    Ano omawiamy. I cieszę się że uważasz takie watki za potrzebne.
    Jeszcze nie raz się pewnie w nich spotkamy. :-)