  • 1. Data: 2014-08-20 18:58:07
    Temat: Czy producenci telefonów płacą serwisom ...
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    ... za odmowne reklamacje ?

    Bo słyszy się często że odmówili a oni przecież mieliby z tego kasę.

    Jak samochód na gwarancji to ASO bez problemu wykonuje różne naprawy nawet
    tego, co się nie zepsuło a tu jakoś bywa inaczej.

    "ja mialam niesamowita historie z Nokia 6500 slide

    cos tam mi nie dzialalo i dalam do naprawy gwarancyjnej, po jakims czasie
    tel wrocil nienaprawiony z informacja, ze telefon jest zniszczony i to
    uszkodzenie fizyczne, to sie tak wkurwilam, ze w 3 dni naprawili mi ten tel,
    bo jakis palant nawet chyba nie spojrzal i mi odeslal bez naprawy aparat,
    ktory nie mial nawet jednej ryski i pomimo prawie 2 lat uzytkowania jeszcze
    posiadal fabryczna folie na wyswietlaczu

    u mnie nie wyswietlalo jakiegos rzedu pikseli
    "

    Bez rysek !!! ale folię miał to wszystko wyjaśnia :-)

  • 2. Data: 2014-08-21 07:34:29
    Temat: Re: Czy producenci telefonów płacą serwisom ...
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-20 18:58, John Kołalsky pisze:
> [...]
    >
    > u mnie nie wyswietlalo jakiegos rzedu pikseli
    > "
    >
    > Bez rysek !!! ale folię miał to wszystko wyjaśnia :-)

    Widzisz, żywy dowód na to, że folia czyni cuda ;)

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 3. Data: 2014-08-21 09:06:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    John Kołalsky wrote:

    > ... za odmowne reklamacje ?
    >
    > Bo słyszy się często że odmówili a oni przecież mieliby z tego kasę.

    ale od kogo? gwarant nie zapłaci a Ty byłbyś chętny? Bo często koszt
    naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2014-08-21 11:26:08
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "GAD Zombie" <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    > Widzisz, żywy dowód na to, że folia czyni cuda ;)

    Ale pixeli nie ochroniła i uciekły

  • 5. Data: 2014-08-21 11:29:37
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-21 11:26, John Kołalsky pisze:

    > Ale pixeli nie ochroniła i uciekły

    Może się wysypały przez jakiś otwór ;)

  • 6. Data: 2014-08-21 11:34:14
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > ale od kogo? gwarant nie zapłaci a Ty byłbyś chętny?

    Czemu ja miałbym płacić za producenta który udziela gwarancji ?

    > Bo często koszt
    > naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?

    Wyświetlacza nie wymieniają ?

  • 7. Data: 2014-08-21 11:59:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-21 11:34, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Czemu ja miałbym płacić za producenta który udziela gwarancji ?

    I co, myślisz, że producent godzi się zapłacić za naprawę, a serwis na
    przekór odmawia?

    > Wyświetlacza nie wymieniają ?

    Wymienią. W cenie 80% nowego telefonu.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2014-08-21 12:04:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Czemu ja miałbym płacić za producenta który udziela gwarancji ?

    to ską? mieliby mieć kasę o którą pytałeś?

    > Wyświetlacza nie wymieniają ?

    a kto za niego zapłaci skoro producent nie chce?

  • 9. Data: 2014-08-21 12:12:48
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > I co, myślisz, że producent godzi się zapłacić za naprawę, a serwis na
    > przekór odmawia?

    Przecież ten producent w ogóle nie jest angażowany. Oddajesz telefon do
    serwisu i otrzymujesz jakąś absurdalną informację o zalaniu albo uszkodzeniu
    mechanicznym. To serwis musi coś z tego mieć by takiej odpowiedzi udzielić.
    No ale może faktycznie ma choć nie jest to bezpośrednia zapłata.

    > Wymienią. W cenie 80% nowego telefonu.

    No i co z tego ? Szkodzi im napisać, że naprawa się nie opłaca ?

  • 10. Data: 2014-08-21 12:45:19
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > to ską? mieliby mieć kasę o którą pytałeś?

    No właśnie od producenta by nie musiał zapłacić większej za naprawę.

    > a kto za niego zapłaci skoro producent nie chce?

    Skąd wiesz, że nie chce ?