    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ajfon 5
    Date: Wed, 27 Aug 2014 12:49:14 +0200

    Dnia 2014-08-27 00:43, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Po co taki teatr robisz?

    Żebyś zastanowił się nad tym robionym przez siebie.

    > Przecież wiadomo że jakoś wirusy się rozchodzą po różnych
    > urządzeniach komputerowych. Więc im bardziej "rozwięzły" jest
    > użytkownik i im więcej nieznajomych producentów ma
    > dostęp do jego sypialni/telefonu/komputera tym więcej
    > szans na złapanie jakiegoś wirusa...

    Nie utożsamiaj wirusa z brakami w systemie operacyjnym.
    Na dyskutowane kosztowne połączenia nie wpływa wirus
    a niewłaściwa reakcja systemu.

    > Co to ma do rzeczy?

    To czego nie rozumiesz. Te inne aplikacje są użyteczne i
    potrzebne, często bardziej niż te "gratisowo" dodane do
    pakietu.

    > Różnice oczywiście widzę - pytanie czy Ty zauważyłeś podobieństwa
    > na które chciałem zwrócić Ci uwagę tą analogią...

    Nie nie zauważyłem. Proponuje prosto z mostu bez owijania w
    bawełnę.

    > Jesteś posiadaczem?
    > Bo ja, posiadacz, nie mam ze swoim iPhonem tych problemów o których była
    > mowa w artykule....

    Już nie jestem. Zmienia jakoś to moje prawo do wypowiadania
    opinii o dostępnych tam błędnych rozwiązaniach ?

    > Co oni się tak łatwo dają "prowokować" niewinnym przecież pytaniem? :-)

    Tak samo łatwo jak i ty, niewinną przecież informacją. :-)
    Jak rozumiem ciągniemy te swoje zabawy w prowokowanie dalej.