  • 11. Data: 2009-02-28 01:52:02
    Temat: Re: airoh czy caberg?
    Od: i...@g...com

    On 27 Lut, 13:41, piorun <p...@-...pl> wrote:

    > Hjc jest ok, jedyną wadą jaką zauważyłem jest bardzo delikatny suwak
    > regulacji nawiewu na brodzie.
    > Chcąc go zamknąć podczas jazdy wyłamałem zamknięcie.
    > Zakleiłem to na stałe i jest ok.
    > Teraz chcę go oddać żonie, bo pasuje jej idealnie, a sam chciałbym po
    > eksperymentować z innymi kaskami w podobnej cenie.

    Naprawilimy srubkami :) faktycznie bardzo newralgiczna czesc. Ma ten
    model kumpel - ktoremu z transportu tak uszkodzony dotarl, oraz
    dziewoja, ktorej do tej pory sie nie spsula owa klapka nawiewu.
    Nawiercilem mini dziurke w miejscu urwanego dzyndzla i wkrecilem tam
    odpowiednia mala srubke, pomoglo skutecznie. Tunning jest zupelnie
    niewidoczny, a jak na razie (po sezonie) nie ma problemow. Lepsze
    chyba niz zaklejanie :)

    --
    Jadu
    ER5 Blau

  • 12. Data: 2009-02-28 07:46:21
    Od: piorun <p...@-...pl>

    Michał Demczuk pisze:

    > IS16 jest kaskiem sredniej polki, jego odpowiednikiem polki wyzszej jest
    > FS10 (skorupa carbon/kevlar, lepsze wykonczenie itd...), ale to kask
    > konstrukcja stylizowany na sportowy, tzn np maly otwor wejsciowy przez co
    > ciezko sie go zaklada i zdejmuje. FSmax ma podobnie jak 10ka skorupe z
    > wlokien i podobne wykonczenie, z tym ze ma podnoszona szczeke. Wszystkie
    > kaski o ktorych mowimy maja blende. Wada maxa moze byc dla niektorych uboga
    > paleta malowan - praktycznie monochromaty poza jednym delikatnym wzorem i
> [...]

    A gdzie taki kask można zobaczyć na żywo i przymierzyć?
    Mam na myśli południowo-wschodnią Polskę.

  • 13. Data: 2009-02-28 10:11:55
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "piorun" <p...@-...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Muszę zakupić nowy kask, dotychczasowy (HJC is16).
    > W kasie do 1000 wstępnie wybrałem (względy wizualne) Caberga V2R lub
    > Airoha force.
    > Czy któryś z precli używa tych kasków i mógłby się podzielić opinią?
    >
    > I drugie pytanie: a może wybrać jakiegoś szczękowca z cabergów lub airoha.
    >
    > Jeżdzę jajkiem (raczej turystycznie) i zależy mi żeby kask był wygodny i w
    > miarę cichy.
    >
    > A może źle szukam i za tą kasę kupię coś innego/lepszego?

    Wczoraj kupiłem Schubertha S1 na brytyjskim ebayu.
    Kask za 209 funtów czyli 1100pln. Maam kumpla który odbierze kask i
    przywiezie mi go do PL lub wyśle kurierem (w zeszłym roku zapłaciłem za
    kuriera z 2 oponami do horneta ok 50pln).
    Zastanów się czy nie warto, czy masz kogoś w UK.
    Schuberth jest jednym z najcichszych i najlepiej wykonanaych kasków.
    Wojtek

  • 14. Data: 2009-02-28 13:06:31
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    piorun wrote:

    > A gdzie taki kask można zobaczyć na żywo i przymierzyć?
    > Mam na myśli południowo-wschodnią Polskę.

    Zobacz na stronie dystrybutora: www.motoglobe.pl lub skontaktuj sie z nimi
    (chyba niema wszytkich ponktow dealerskich na liscie).

    Pozdr..

    --
    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl