  • 11. Data: 2012-01-05 18:19:37
    Temat: Re: agonia Kodaka
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 5, 12:11 pm, kamil <k...@s...com> wrote:
> [...]
    ,18727,4987365,1,pr...

    > Kodak bankrutuje, a kotleciarze od siedmiu bole ci swoje gnioty dalej
    > produkuj . Dziwny jest ten wiat.

    Wszyscy w miare rozgarnieci, juz dawno zauwazyli to, ze tandeta
    zwycieza.
    Zwycieza zas dlatego, ze pospolstwo ja kupuje bo tania.
    Pospolstwo w ogolnosci, nie jest chetne placic wiecej za uslugi i
    wyroby lepszej jakosci.
    Skoro pospolstwo chce placic jak najmniej, to dostaje to za co jest
    gotowe zaplacic.
    Kazdy w miare rozsadny yslugodawca czy producent, nie bedzie sie
    nadwyrezal, zeby pospolstwu dac lepsza jakosc niz to warte.
    Ty mozesz jednak robic i uslugi i wyroby najwyzszej jakosci dla samej
    swojej satysfakcji - ciekawi mnie po jakim czasie zmadrzejesz.

    ZD

  • 12. Data: 2012-01-05 18:22:19
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 5, 12:30 pm, "Nostradamus" <l...@w...pl> wrote:
    > U ytkownik "I.Tichy"  napisa w wiadomo ci grup
    com...

    > Zygmunt Dariusz <z...@g...com> napisa (a):

    ,18727,4987365,1,pr...

    > ,
    > A musisz w og le g wno innym z szamba wyci ga ??

    Jestes jednym z tych nieudolnych szambiarzy, co to sobie nawet szamba
    nie potrafia dobrze zabezpieczyc.

    ZD

  • 13. Data: 2012-01-05 18:57:27
    Od: I.Tichy <i...@i...pl>

    Zygmunt Dariusz <z...@g...com> napisał(a):

    >A czytales w ogole tamten artykul, do ktorego ja podawalem linka?

    Nie odpowiada sie pytaniem na pytanie bo to nieladnie.

    >Malo prawdopodobne, bo skoro bylbys w miare rozgarniety, to
    >zauwazylbys, ze te nowe informacje niewiele wnosza do tamtego artykulu
    >o "agonii Kodaka".

    Dla kogos kto nie rozumie to faktycznie malo wnosza.

  • 14. Data: 2012-01-05 19:09:22
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 5, 1:57 pm, I.Tichy <i...@i...pl> wrote:
    > Zygmunt Dariusz <z...@g...com> napisa (a):

    > Nie odpowiada sie pytaniem na pytanie bo to nieladnie.

    Czy ty jestes naprawde tak glupi, czy tylko rzniesz takiego?
    Jakbym nie czytal tego artykulu, to bym nie bral udzialu w tym watku.
    Teraz ty mi odpisz na poprzednie pytanie, bo jak na razie, to wyglada,
    ze to ty nie masz pojecia o obydwu artykulach traktujacych o "agonii
    Kodaka".

    > Dla kogos kto nie rozumie to faktycznie malo wnosza.

    Musiales faktycznie, duzo zrozumiec z tego nie czytanego artykulu, do
    ktorego kiedys podawalem linka.

    ZD

  • 15. Data: 2012-01-05 19:47:11
    Od: I.Tichy <i...@i...pl>

    Zygmunt Dariusz <z...@g...com> napisał(a):

    >Jakbym nie czytal tego artykulu, to bym nie bral udzialu w tym watku.

    Przejrzalem sobie pobieznie watki z grupy tak z pol roku wstecz
    i nie jestem tego taki pewien. Inaczej - Twoja deklaracja mnie
    nie przekonuje, tym bardziej ze jak widze dalej nie rozumiesz
    albo rzniesz glupa zeby wciagnac w glupia dyskusje.
    Szkoda czasu na takie zabawy.

  • 16. Data: 2012-01-05 20:10:59
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 5, 2:47 pm, I.Tichy <i...@i...pl> wrote:
> [...]
    > nie przekonuje, tym bardziej ze jak widze dalej nie rozumiesz
    > albo rzniesz glupa zeby wciagnac w glupia dyskusje.

    To po jaki pryszcz piszesz, skoro szkoda ci czasu?
    Bierz przyklad ze mnie - jak ja nie mam czasu, to wtedy tutaj nie
    pisze i nie ma takiej sily, zeby mnie do tego zmusic.
    Jesli ktos, kto daje sie wciagnac w rozmowe, komus kto rznie glupa, to
    musi byc juz glupcem faktycznym.

    ZD

  • 17. Data: 2012-01-06 10:57:54
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/01/2012 18:19, Zygmunt Dariusz wrote:

> [...]
    > Ty mozesz jednak robic i uslugi i wyroby najwyzszej jakosci dla samej
    > swojej satysfakcji - ciekawi mnie po jakim czasie zmadrzejesz.

    Produkty sprzedaję raczej dość dobre, żona zaś zamiast opychać chołocie
    gipsowe krasnale skupiła się na renowacjach ogrodów wiktorjańskich.
    Oboje jeszcze żyjemy i nie planujemy produkować gniotów dla bezguścia.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 18. Data: 2012-01-06 11:17:54
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 6, 5:57 am, kamil <k...@s...com> wrote:

    ka,18727,4987365,1,pr....

    > Produkty sprzedaj raczej do dobre, ona za zamiast opycha cho ocie
    > gipsowe krasnale skupi a si na renowacjach ogrod w wiktorja skich.
    > Oboje jeszcze yjemy i nie planujemy produkowa gniot w dla bezgu cia.

    I jako nie cholota, nie kupujecie nigdy wyrobow chinskich i omijacie
    supermarkety, zeby sie nie scholocic.
    "Pierdolenie kotka przy pomocy mlotka".
    I wszyscy na tej grupie to nie cholota, bo z takimi bys sie nie
    zadawal.
    Wszyscy ttez maja maja ogrody wiktorianskie, zebys mial z zona z czego
    sie utrzymac i sprzedawac dobry towar i uslugi.
    Tylko czemu ta tutejsza grupowa nie cholota, ciagle dopytuje sie o jak
    najtanszy sprzet i czym zastapic markowe drogie wyposarzenie.
    Takie dretwe gadki, to mozewsz wstawaiac tutejszym "ludziom z dobrym
    gustem".

    ZD

  • 19. Data: 2012-01-06 11:31:34
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" napisał w wiadomości grup
    g2000vby.googlegroups.com...

    Te, gwiazdor, co puka kuzynki na weselach:

    wyposaŻenie i Hołota:

    - zapamiętaj tumanie, bo choć dzięki takim kwiatkom pięknie zharmonizowałeś
    treść z formą, to nie musisz udowadniać, że jesteś jeszcze głupszy, niż
    jesteś.

    A teraz - wskakuj do wora na odpadki.

    P.S. Byłbym zapomniał - Polacy to wspaniały naród, tylko ludzie kurwy. Czego
    jesteś najlepszym przykładem.

    --
    Yogi(n)

  • 20. Data: 2012-01-06 13:12:05
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/01/2012 11:17, Zygmunt Dariusz wrote:
> [...]

    > najtanszy sprzet i czym zastapic markowe drogie wyposarzenie.
    > Takie dretwe gadki, to mozewsz wstawaiac tutejszym "ludziom z dobrym

    Świetnie dorabiasz filozofię do braku talentu, ale wpychanie wszystkim
    do gardła swoich teorii mógłbyś jednak sobie odpuścić.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net