    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: agonia Kodaka
    Date: Fri, 6 Jan 2012 03:17:54 -0800 (PST)

    On Jan 6, 5:57 am, kamil <k...@s...com> wrote:
> [...]
    ka,18727,4987365,1,pr....

    > Produkty sprzedaj raczej do dobre, ona za zamiast opycha cho ocie
    > gipsowe krasnale skupi a si na renowacjach ogrod w wiktorja skich.
    > Oboje jeszcze yjemy i nie planujemy produkowa gniot w dla bezgu cia.

    I jako nie cholota, nie kupujecie nigdy wyrobow chinskich i omijacie
    supermarkety, zeby sie nie scholocic.
    "Pierdolenie kotka przy pomocy mlotka".
    I wszyscy na tej grupie to nie cholota, bo z takimi bys sie nie
    zadawal.
    Wszyscy ttez maja maja ogrody wiktorianskie, zebys mial z zona z czego
    sie utrzymac i sprzedawac dobry towar i uslugi.
    Tylko czemu ta tutejsza grupowa nie cholota, ciagle dopytuje sie o jak
    najtanszy sprzet i czym zastapic markowe drogie wyposarzenie.
    Takie dretwe gadki, to mozewsz wstawaiac tutejszym "ludziom z dobrym
    gustem".

    ZD