    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: "abonent wylaczyl telefon" - makabryczne rozwiazanie
    Date: Mon, 29 Aug 2011 07:36:05 -0500

    "SDD" <s...@t...pl> wrote in message
    news:j3e589$79j$1@news.onet.pl...
    > Uzytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisal w wiadomosci

    > Bo szanuje dzwoniacych i nie chce obciazac ich kosztem
    > polaczen/zubazac ich pakiety minut.
    > Poza tym wiekszosc dzwoniacych i tak sie nie nagrywa.

    Dziwne podejscie - skoro dzwonisz to masz jakas sprawe.
    Chcesz sie skontaktowac... Chyba mozesz te pare sekund
    nagrania zrobic aby odsluchujacy wiedzial o co Ci chodzilo?

    Dla mnie to jest szacunek dla dzwoniacego aby byle czym
    mu dupy nie zawracac... Jak to nie bylo cos, co bylo warte
    nagrania sie to pewnie nie bylo nic wartego dzwonienia...

    Na calym swiecie poczta glosowa jest normalna codziennoscia
    tylko w Polsce ludzie nie umieja sie tym narzedziem poslugiwac
    a co gorsze, z tego co piszesz, celowo i swiadomie go unikaja?