  • Data: 2011-08-30 06:35:03
    Temat: Re: "abonent wylaczyl telefon" - makabryczne rozwiazanie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-30 04:41, Pszemol pisze:
    > "z" <z...@g...pl> wrote in message
    >
    > Chyba raczej z czasów gdy nie było komórek a mało kto
    > miał w Polsce "answering machine"... Cud był jak był telefon.

    Kiedyś to miało sens, jak ktoś kupował sobie automatyczną sekretarkę, to
    wiadomo było, że będzie jej odsłuchiwał jak wróci do domu.

    A teraz? Zupełnie bez sensu. Po pierwsze: jak dzwonię na komórkę, to
    znaczy, że chcę pogadać, a nie się nagrywać. Po drugie: operatorzy
    włączają pocztę automatycznie, a wielu ludzi nie wie jak odsłuchać i nie
    wie jak wyłączyć. Po trzecie: odsłuchiwanie poczty jest upierdliwe, o
    wiele wygodniejsze jest zagajenie kontaktu smsem (chyba że ktoś smsów
    nie umie odczytywać, ale wówczas i poczty raczej nie odsłuchuje).

    --
    Liwiusz