eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodya na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara › Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
  • Data: 2012-02-29 11:38:38
    Temat: Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    v...@i...pl wrote:

    > Dotyczaca pieniedzy z naszych (spoleczenstwa) kieszeni, a wszystkie
    > takowe u mnie maja priorytet najwazniejszych. :)

    > Wystarczyloby 50, ale madrych :) A istota tej kwestii jest taka, ze
    > przestaliby obciazac budzet, a wraz z nimi ich rodziny pozatrudniane we
    > wszelkich firmach panstwowych. A zaoszczedzone pieniadze moznaby
    > przeznaczyc np. "na sierotki" ;)

    Ale wpływ tych 560 typów (Senat też licz!) i ich pociotów to jest pikuś. Nawet
    jak tego jest 5000 czy nawet 10000 luda to udźwigniemy. Bez bólu. Tu by się
    trzeba dobrać do samorządowców -- ok. 2000 gmin w każdej po ilu radnych, wójtów,
    burmistrzów i ich pociotów? Tu jest armia darmozjadów do pogonienia.

    Reducja tych 560 do 56 wiele nie da. Efekt byłby symboliczny. Nawet jesli
    spowodowałoby to redukcję (nie liczyłbym) o 10000 luda po 100000zł za stanowisko
    rocznie to byłby 1 miliard. Miliard to może i coś, nno może by nie musieli
    zakłądać takich zysków jakie zakładają z mandatów :) Ale to tyle.

    pzdr
    \SK