  • 41. Data: 2012-11-05 04:52:59
    Temat: Re: a moze nowa grupa ???
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    a...@p...pl in news:22na98tibm3ojuk3gki0lepoiu13ah8k96@4ax.com
    [................]
    > nie ferwujmy
    > wyrokow, ze usenet zanika.

    ale to (niestety) prawda, tzw golym okiem widac.

  • 42. Data: 2012-11-05 11:54:37
    Od: Jaskiniowiec <j...@p...pl>

    W dniu 03.11.2012 o 19:42 PK <P...@n...com> pisze:

    > Nie wiem co to jest "p.... adminami".
    > Jeśli chodzi Ci o administratorów, to tak - na forach istnieją takie
    > osoby. Dzięki nim jest lepsza organizacja, mniej mniej trolli
    > i chamstwa.
    > Poza tym są już różnice (tzn. wady i zalety - kwestia oczekiwań).
    Chyba nigdy nie pisywales na elektroda.pl

    Tam nawet za brak polskich liter sa w stanie zbanowac, bo jakis mod mial
    "okres". Z reszta, odpowiedzi tam, to sa glownie typu: zaktualizuj
    sterowniki (pomimo ze problem tyczy czego innego), podeslij fotki (a te
    czasem sa umieszczone w linku), wymen kondensatory (ktore byly wymienione
    juz na poczatku) etc etc

    Z reszta, tam jest pewna grupa, ktorej zalezy na jak najwiekszej
    tajemnicy. Sa to zazwyczaj elektronicy kasujacy za dolutowanie rezystora
    krocie, ktorzy nie chca dzielic sie wiedza z gawiedzia. Za amatorskie
    porady (czesto b. pomocne) dostaje sie taki opier i czesto bana, ze glowa
    mala... Sam raz zainteresowalem sie teatem, w ktorym koles umiescil filmik
    reballingu chipsetu. Robil to amatorsko. Temat zostal przeniesiony do
    smietnika, a komentarze to byly bluzgi na niego, ze odwazyl sie taka
    amatorszczyzne pokazywac innym. Ze to zly wzor, ze nie uzyl do tego
    sprzetu za kilkadziesiat tysi itd No i reklamy wlasnych, juz tych bardzo
    profesjonalnych uslug (czesto robionych w kuchennych piekarnikach).

    Usenet ma ta zalete, ze nie ma modow. O ile przestrzega sie pewnych regol
    mozna pisac swobodnie. A i czesto odpowiedzi sa konkretniejsze, niz na
    niektorych forach, gdzie dzieciarni od groma.

    Jedyne czego brakuje mi w usenecie, to brak modyfikacji tego co sie
    przeslalo.

    --
    Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
    to mówi.

  • 43. Data: 2012-11-05 12:09:17
    Od: Jaskiniowiec <j...@p...pl>

    W dniu 03.11.2012 o 18:07 <a...@p...pl> pisze:

    > Czesc,
    >
    > tablety zadomowily sie juz znacznie w naszych domach i tak do konca to
    > nie wiadomo, gdzie szukac pomocy, pytac itp.
    >
    > pl.rec.telefonia.gsm
    > pl.comp.pecet
    >
    > ani jedno ani drugie nie pasuje....

    Nie mylisz czasem smartfona z tabletem?

    > A moze by tak powstala nowa grupa newsowa np.
    >
    > pl.com.tablet
    >
    > Moze admini od newsow by cos zdzialali?

    Tablet to tez pecet. Moznaby nawet pokusic sie, ze jest on bardziej
    personal, niz blaszak na biurku ;) Totez nie widze sensu tworzenia nowej
    podgrupy.

    Za to bardziej przydalaby sie grupa o wirtualizacji. Chyba ze takowa jest,
    a mi nic o tym nie wiadomo?

  • 44. Data: 2012-11-05 12:45:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-11-05 12:09, Użytkownik Jaskiniowiec napisał:

    > Tablet to tez pecet. Moznaby nawet pokusic sie, ze jest on bardziej
    > personal, niz blaszak na biurku ;) Totez nie widze sensu tworzenia nowej
    > podgrupy.

    Tablet z procesorem nie występującym w pecetach to tez pecet ?

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2012-11-05 12:49:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 05 Nov 2012 11:54:37 +0100, Jaskiniowiec napisał(a):

    > Jedyne czego brakuje mi w usenecie, to brak modyfikacji tego co sie
    > przeslalo.

    Opanuj supersedes i cancel (choć np. na aioe nie działa).
    --
    Jacek

  • 46. Data: 2012-11-05 13:23:26
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 05.11.2012 12:45, RadoslawF pisze:

    > Tablet z procesorem nie występującym w pecetach to tez pecet ?

    Jeżeli tablet jest pecetem (bo jest jednocześnie i P i C), to tablet z
    procesorem niewystępującym w pecetach z definicji - nie może istnieć.

    p. m.

  • 47. Data: 2012-11-05 15:39:57
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 05.11.2012 12:49, Jacek Maciejewski pisze:

    > Opanuj supersedes i cancel (choć np. na aioe nie działa).

    Na neostradzie też nie.

    p. m.

  • 48. Data: 2012-11-05 16:10:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-11-05 13:23, Użytkownik m napisał:

    > Jeżeli tablet jest pecetem (bo jest jednocześnie i P i C), to tablet z
    > procesorem niewystępującym w pecetach z definicji - nie może istnieć.

    Czyli te istniejące nie są jednak pecetami.
    Dziękuję.

    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2012-11-05 16:20:41
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 05.11.2012 16:10, RadoslawF pisze:

    > Czyli te istniejące nie są jednak pecetami.

    Nie. Te istniejące są pecetami. Bo są komputerami i są bez wątpienia
    osobiste. Wobec tego, twór który nazywasz "tablet z procesorem
    niewystępującym w pecetach" nie ma prawa zaistnieć, bo jest pecetem, a
    pecet nie może mieć w sobie nic niewystępującego w pecetach, bo skoro
    ma, to to coś automatycznie zaczyna w pecetach występować.

    p. m.

  • 50. Data: 2012-11-05 16:52:43
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Jaskiniowiec in news:op.wnaq9bzerdzrru@hp.opteris.pl
    > Chyba nigdy nie pisywales na elektroda.pl
    > Tam nawet za brak polskich liter sa w stanie zbanowac, bo jakis mod mial
    > "okres". Z reszta, odpowiedzi tam, to sa glownie typu:

    świete slowa, forum z bazą w Tworkach.