  • Data: 2012-11-04 12:27:44
    Temat: Re: a moze nowa grupa ???
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-11-04 12:10, Użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Jestem przeciw rozdrabnianiu, zważywszy stale malejącą frekwencję. Na wielu
    > grupach specjalistycznych ani jednego postu, co świadczy o tym że
    > tygodniami nikt tam nie pisze. I masz potem wątpliwości czy jak napiszesz
    > to ktoś w ogóle przeczyta.
    > Sądzę że usenet będzie ewoluował w kierunku zmniejszenia liczby grup i
    > zmniejszenia liczby uczestników przy jednoczesnym podniesieniu ich jakości.
    > Stanie się raczej elitarnym (jak to było na początku) kanałem łączności a
    > tzw. masy przeniosą się na tablety, komóry i www fora.

    Elitarne staną się niektóre dobrze moderowane fora. Usenet zostanie
    śmieciowiskiem nękanym przez frustratów chcących koniecznie zaistnieć
    udając kogoś lepszego i ciekawszego niż są w rzeczywistości.
    Masz wątpliwości to poczytaj co w tym wątku wypisuje "szejk",
    niestety ale w usenecie zostaną głównie tacy bo tylko tutaj nie
    będzie skutecznych mechanizmów obronnych.