  • Data: 2012-11-04 12:10:37
    Temat: Re: a moze nowa grupa ???
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 03 Nov 2012 18:07:13 +0100, a...@p...pl napisał(a):

    > A moze by tak powstala nowa grupa newsowa np.
    >
    > pl.com.tablet

    Jestem przeciw rozdrabnianiu, zważywszy stale malejącą frekwencję. Na wielu
    grupach specjalistycznych ani jednego postu, co świadczy o tym że
    tygodniami nikt tam nie pisze. I masz potem wątpliwości czy jak napiszesz
    to ktoś w ogóle przeczyta.
    Sądzę że usenet będzie ewoluował w kierunku zmniejszenia liczby grup i
    zmniejszenia liczby uczestników przy jednoczesnym podniesieniu ich jakości.
    Stanie się raczej elitarnym (jak to było na początku) kanałem łączności a
    tzw. masy przeniosą się na tablety, komóry i www fora.
    --
    Jacek