  • Data: 2012-11-04 13:31:25
    Temat: Re: a moze nowa grupa ???
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-04, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    > Haha, ja jestem frustratem? Mnie bardziej cieszy to, że 'zaistniałem' i
    > istnieję nadal w realu, na uczelni i poza nią w gronie 'akademickim'.

    Co Ty tak szpanujesz tymi studiami? Pierwszy w rodzinie dostałeś
    indeks czy co? :o Zainstaniałeś w gronie akademickim? Tzn. dostałeś
    tytuł od prezydenta czy co?
    Myślisz, że na grupie wszyscy kiblowali w podstawówce?

    Normalnie żal dupę ściska. Na którym jesteś roku? Robiłeś już jakiś
    wywiad? Ktoś chciał z Tobą gadać? :]

    pozdrawiam,
    PK