-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: Michoo <m...@v...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: a moze elektryczny
Date: Tue, 16 Apr 2013 12:03:28 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 19
Message-ID: <kkj863$n75$1@mx1.internetia.pl>
References: <1jtttxuq52dlu$.zr8ultm5pqyg$.dlg@40tude.net>
<kke6nk$kml$1@news.dialog.net.pl>
<5...@g...com>
<516ae1a6$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@a...wkurw.org>
<62dbfqd56kl9.6ah0w92164t4$.dlg@40tude.net>
<f...@g...com>
<1foi05fyz3ujc$.1mlcgc817mybb.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<516be0a0$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@p...pl.invalid>
<516bef91$0$1250$65785112@news.neostrada.pl> <kkgt98$2qo$2@dont-email.me>
<516bfa8f$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@p...pl.invalid>
<516bff06$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
<516d1a55$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.238.197.12
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1366107139 23781 83.238.197.12 (16 Apr 2013 10:12:19 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Apr 2013 10:12:19 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <516d1a55$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686 on x86_64; rv:10.0.11) Gecko/20121123
Icedove/10.0.11
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489432
[ ukryj nagłówki ]On 16.04.2013 11:31, J.F wrote:
> No owszem. I to nawet nie 100km, a wielu zadowoli 20-30. Polowa, jesli
> bedzie mozliwosc doladowania na parkingu.
> Tylko wez pod uwage ze czasem trzeba wiecej ("pojedz odebrac dzieci -
> nie moge, pradu mi zabraknie"), ktora to wada znika jesli jest awaryjny
> agregat spalinowy, no i pomnoz przez dwa - ten zasieg bedzie potrzebny
> takze za pare lat, jak baterie beda zuzyte.
Dlatego hybrydy (jak w pociągach ;) ) - masz generator spalinowy, który
może pracować w optimum swojej sprawności a przy tym korzysta z dużej
gęstości energetycznej paliwa. Masz silnik elektryczny, który dobrze
sobie radzi z przeciążeniami przy ruszaniu i w momencie hamowania ładuje
superkondensatory dzięki czemu masz "prawdziwe" regenerative braking.
Tylko to nadal dobrze brzmi raczej do miejskiego samochodu, ale w
korkach powinno działać nieźle.
--
Pozdrawiam
Michoo
Następne wpisy z tego wątku
- 16.04.13 12:07 hisjusz
- 16.04.13 12:22 hisjusz
- 16.04.13 12:51 RoMan Mandziejewicz
- 16.04.13 13:09 J.F
- 16.04.13 13:23 hisjusz
- 16.04.13 13:35 Michoo
- 16.04.13 13:53 J.F
- 16.04.13 14:54 RoMan Mandziejewicz
- 16.04.13 15:03 RoMan Mandziejewicz
- 16.04.13 16:59 J.F
- 16.04.13 17:54 Michoo
- 16.04.13 22:10 Robert Rędziak
- 16.04.13 22:10 Robert Rędziak
- 17.04.13 11:09 hisjusz
- 17.04.13 11:18 hisjusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-12 USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=